Ny værktøjslinie - hvordan fjerner jeg den~
Fra : Klostervej

Dato : 17-03-04 20:09

Hej
Jeg har fået en ny værktøjslinie lige under min adresselinie (som er under
mine hyperlinks). Jeg kan godt slå den fra ved at højreklikke, men den
kommer bare igen i næste browservindue.
Værktøjslinien hedder "hotbar".
Ved du, hvordan jeg slipper af med den "for evigt" uden at lave rod i
andet?
--
Mvh Dorthe Baadsgaard
_____________________

Fra : Klostervej

Dato : 17-03-04 20:21

Jeg har også lagt et billede i dk.binaer. Jeg kunne ikke finde ud af det
med at lægge et link ind.
Jeg har lagt det ind i Pers tråd, ham der har (havde) det samme problem.
Mvh Dorthe

Fra : Leo.E

Dato : 18-03-04 04:54

"Klostervej" <nyhedsgrupper@fjernblop.dk> wrote in message news:<pn16c.6226$Kh1.1615@news.get2net.dk>...
> [...]
> Mvh Dorthe Baadsgaard
> _____________________
> Svar helst i nyhedsgrupperne eller fjern "fjern" fra mailadresse

Prøv den her: http://www.free-web-browsers.com/remove-hotbar.shtml
Leo

Fra : Klostervej

Dato : 18-03-04 21:55

Leo.E wrote:
> "Klostervej" <nyhedsgrupper@fjernblop.dk> wrote in message
>
> Prøv den her: http://www.free-web-browsers.com/remove-hotbar.shtml
> Leo

Tak for dit svar, jeg prøvede siden og installerede noadware v2.01, og jeg
scannede - og den fandt en masse hotbar filer. Men for at fjerne dem skal
jeg registrere programmet og betale 25 $ - der stod ellers, det var
gratis.... ;o(
Er der andre måder...
MVh Dorthe

Fra : BJ Denmark

Dato : 18-03-04 08:38

Klostervej wrote:
> Hej
>
> Værktøjslinien hedder "hotbar".
> Ved du, hvordan jeg slipper af med den "for evigt" uden at lave rod
> i andet?

Hent Ad-aware, opdater den og scan din PC.

Jeg mener du kan finde den på tucows.

HotBar er noget der typisk kommer ind, når man klikker "ja" til at
installere et program, der angiveligtvis skal bruges for at kunne "se en
hjemmeside rigtigt" - f.eks. et specielt e-postkort.

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse at de ikke har ret.