Hvor ligger "Luserød"
Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 17-03-04 19:50

stedet er fundet i udvandredatabasen, men jeg kan ikke finde ud af, hvor det
er.

--
mvh.
Jette Ejlskov Toftegaard Pedersen

Fra : aafe

Dato : 17-03-04 20:03

On Wed, 17 Mar 2004 19:50:23 +0100, "Jette Toftegaard Pedersen" wrote:

>stedet er fundet i udvandredatabasen, men jeg kan ikke finde ud af, hvor det
>er.

"Oh Luserød (54)
Hr. Forliggeren véd nok, at nogle udforstaaende Mensker i Luserød har
faaen Lov og kalde Byen Høvelte.
Mod den Slaks Prioritetsløshed maa der efter min Formening
prostitueres. "
- Digteren P. Sørensen-Fugholm

http://home19.inet.tele.dk/utterslev/sider/fugholm.htm#F54

mvh
Arne

Fra : Bodil Thomasberg og ~

Dato : 21-03-04 23:24

Luserød i dag Høvelte. Ligger i Allerød kommune mellem Alllerød og Birkerød.

Mvh
Niels H Nielsen