Specielt til Marianne...godt nyt om Callie
Fra : dpl

Dato : 17-03-04 19:32

Hejsa
I snart en del måneder har hittekatten Callie boet her hos os på
Lolland. Hun er en lidt sky og forsigtig dame, som dog er faldet godt
til her. I lang tid har hun været annonceret på vildkat-siden, men få
har henvendt sig.

Nu er miraklet pludselig sket. Callie har fået et nyt, blivende hjem! Og
ikke blot et hvilket som helst hjem, men hos søde mennesker i København,
og med en dejlig hunkat som selskab. De to blev ført sammen i morges,
med det resultat at de skulle snuse til hinanden, og begyndte at spinde
*smil*.

Så nu er Callie blevet lejlighedskat i hovedstaden, med egen
hyggekammerat, og villige katteslaver, der lyder hvert et vink. Skulle
der mod forventning opstå problemer, kan hun selvfølgelig kommer hjem
til os igen, men jeg er fuld af fortrøstning, og tror hun har fået det
helt perfekte hjem!

Tålmodighed belønnes...

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 17-03-04 19:53

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der mod forventning opstå problemer, kan hun selvfølgelig kommer hjem
> til os igen, men jeg er fuld af fortrøstning, og tror hun har fået det

Nej hvor er det dejligt Dorthe. Endelig fik den mis et hjem. Tillykke med
det. Og godt der er nogen som dig og Marianne der vil hjælpe en mis i nød

Knus Linda

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 17-03-04 19:56

Oh, det er jeg glad for at høre. Hun har været i mine tanker hver gang jeg
har kigget på Vildkat, men har desværre ikke haft mulighed for at tage
hende. Vi har 3 katte, hvor den 3. ankom i januar, så vi har hænderne
fulde.... (dårlig undskyldning).

Rigtig mange gange tillykke med det !!

Hilsen
Tine

Fra : Kate

Dato : 17-03-04 21:07

"Kasper Jørgensen" <Nukleuz@mail.dk> wrote in

> Vi har 3 katte, hvor den 3. ankom i januar, så vi har hænderne
> fulde.... (dårlig undskyldning).

Det synes jeg nu ikke. Jeg har 4 katte og må indrømme at det
efterhånden er blevet lidt dyrt, men den vigtigste grund til ikke at
falde for flere katte er at jeg ikke vil risikere at ødelægge den gode
kemi der eksisterer mellem dem, specielt de 3 yngste fungerer sååå godt
sammen.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-03-04 20:01

Hej Dorthe

Åhh hvor dejligt, hvor fra vidste du at jeg trængte til sådan
en god nyhed *smil* det lyder som om at det er det helt
rigtige, jubiiii.........bare så lækkert.

Hvordan går det med Raiisa og den lille "don juan" har han fundet "fidusen"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : dpl

Dato : 18-03-04 19:13

Hej Marianne
Jeg har netop fået en update-mail, og det går strygende med Callie. Hun
er allerede ved forsigtigt at udforske sit nye hjem, og spiser, drikker,
går på bakke osv. Den anden kat er ved at gå til af nysgerrighed, og der
har ingen uroligheder været imellem dem.

Raisa er netop i dag gået i løbetid igen. Så nu får vi se, om ham den
lille dyre er til noget! Men han virker dog ikke så moden endnu, og hun
vikler sig nærmest totalt rundt om ham, uden at han fatter hvad hun vil
*smil*. Vi venter spændt...

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-03-04 19:24

Hej Dorthe

Det er rigtig dejligt at høre, jeg vil krydse poter for at det
fortsætter i samme gode spor.

*GG* Stakkels Raisa, sådan en flot fyr og så er han
ikke til noget, nåå det skal såmænd nok komme, en
dag vil han opfører sig som om han aldrig har bestilt andet. Giv hele koret
en krammetur fra mig.

Fra : dpl

Dato : 19-03-04 17:16

Jeg skal nok komme med videre meldinger om Callie, men indtil videre er
alt forløbet som en drøm.

Ja, det er også min frygt, at han pludselig forvandler sig til en værre
hormonbombe, og begynder at larme og strinte. Jeg håber jo at få to kuld
med Raisa og Viktor før vi kastrerer ham, men han er jo også min lille
hygge-nutte-putte-hovedpude, og det skulle han jo gerne blive ved med.

En kort tid i løbegården kunne jo nok gå an, men sådan en selskabsløve
skal jo ikke holdes ude af stuerne alt for længe, det ville da være synd
*smil*. Nå, et problem af gangen, lige nu synes Raisa i hvert fald at
han er pænt uduelig... og så er hun begyndt at blive ret højrystet,
noget vi aldrig har hørt til før.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-03-04 21:37

In article <405899AA.60504@hotmail.com>, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

> Tålmodighed belønnes...

Årh det var dejligt at høre Dorthe
Har tænkt på hende ofte...

Fra : Annette

Dato : 20-03-04 10:18

Det er jeg sørme også glad for at høre... Har længe set hende titte frem på
vildkatten.dk, så ja, tålmodighed er en dyd, og dejligt når det virker.

Fra : maz

Dato : 20-03-04 13:03

dpl wrote:
> Nu er miraklet pludselig sket. Callie har fået et nyt, blivende hjem!
> Tålmodighed belønnes...
Skønt at høre :)
Hun har også ventet længe - den lille Callie.