Fatsfrysning
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 17-03-04 19:36

Hej,

Ved opstart fryser min maskine af og til lige efter "Velkommen" billedet er
dannet og inden den derefter danner skrivebordet og dets ikoner. Det er
meget sporadisk. Jeg kører med en Dell 2,26GHz og med 512mb ram hukommelse
og et GeForce TI-4600 grafik kort samt det pre-installerede Windows XP home.
Problemet er kun en uge gammelt og jeg har ingen ændringer foretaget, ingen
nye drivere, eller lignende. Når maskinen bootes efter en fastfrysning,
virker det hele upåklageligt. Man kan så tænde for den flere gange uden
problemer, men så dukker det pludseligt op igen.

Jeg ved godt det er svært at svare på sådan et spørgsmål, men jeg ville
egentligt også bare vide, om der nogen problemer i at genindlæse den
medfølgende win xp cd-rom der fulgte med i købet så problemet derved
eventuelt kunne løses. Jeg kunne også bruge et gendannelsespunkt der ligger
ca. en måned tilbage, men vil så miste en del filer og programmer, så det
ville jeg gerne vente med som sidste mulighed.

Nogen forslag derudefra?

Med venlig hilsen
HH

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-03-04 20:17

Hans-Henrik Husen wrote:

> Hej,
>
> Ved opstart fryser min maskine af og til lige efter "Velkommen" billedet er
> dannet og inden den derefter danner skrivebordet og dets ikoner. Det er

Klip

Du spørger i den forkerte gruppe.

Prøv en anden, mere relevant. Find den her: www.usenet.dk

Mvh. Jørgen