Cykelkurv eller rygsæk til cairn
Fra : Hans B

Dato : 17-03-04 14:47

Hej NG

Jeg vil så gerne have Victor med på cykel (og måske på længere sigt med på
MC.

Problemet er at jeg ikke KAN få ham ned i en taske. En rygsæk ville være
perfekt, men det vil han ikke.

Idag har vi været i 10 forretninger for at se på cykelkurve til styret. Han
vil (næsten) gerne sidde i dem, men de er alle sammen for små. Hans far var
stor og det bliver han sikkert osse. Han vejer nu 9 kg. De flettede kurve er
de største, men min cykel er en nyere model hvor styret ern rykket fra fra
forrøret med en 5 cm. pind. Så de kurve man kan få, kan ikke sidde
ordentligt. De "vælter" fremover - så det duer ikke.

Er der nogen der har erfaringer med tasker eller kurve og transport af de
mindre vuffere?

mvh

Hans