formmail afsendes tilsyneladende ikke
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 12:35

Hej NG
Jeg har sat en formmail ind nederst på:
http://www.peter-m-p.dk/guldsmed.shtml
Mit problem er at når man har klikket send så får man en bekræftelse og så
sker der ikke mere.
Nogen der kan finde fejlen?
--
Hilsen
Mia

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 13:12

On Wed, 17 Mar 2004 12:34:42 +0100, "Mia J" <sluddermor> wrote:

>Nogen der kan finde fejlen?

Hvordan ser koden ud til send.asp? Umiddelbart må det være i den det
går galt.

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V3 her.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-03-04 13:03

Mia J skrev:

> Jeg har sat en formmail ind nederst på:
> http://www.peter-m-p.dk/guldsmed.shtml

Hm - i Mozilla er linket midt på siden. Siden ser i det hele taget
ret mystisk ud i Mozilla.

> Mit problem er at når man har klikket send så får man en
> bekræftelse og så sker der ikke mere.

Hvad vil du gerne have der skal ske?

Hvis problemet er at du ikke får nogen mail, så er det et problem
med formhandleren. Jeg kan se at det er en asp-fil, så hvis du vil
have hjælp til at få den på plads, kan du spørge i asp-gruppen:

Se gerne nogle af startrådene først:
   <http://asp-faq.dk/article/?id=41>
   <http://asp-faq.dk/article/?id=45>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 15:14

"Jens Gyldenkærne Clausen" skrev i en meddelelse:
> Hm - i Mozilla er linket midt på siden. Siden ser i det hele taget
> ret mystisk ud i Mozilla.

Det må jeg se at få tid til at kigge på

> [...]
> med formhandleren. Jeg kan se at det er en asp-fil, så hvis du vil
> have hjælp til at få den på plads, kan du spørge i asp-gruppen:

Jeg tænkte ikke over at det er .asp men jeg har nu oprettet spørgsmålet i
den relevante gruppe.

--
Hilsen
Mia

Fra : Per Rasmussen

Dato : 17-03-04 13:14

Mia J wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> http://www.peter-m-p.dk/guldsmed.shtml
> Mit problem er at når man har klikket send så får man en bekræftelse og så

Hvad med modtagerens e-mail adresse.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne