Trådløs router på alm. router
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 17-03-04 12:16

Hej NG

Jeg har en alm. router på en ADSL-forbindelse, som jeg skal dele med en
nabo, som bor på vejen to huse væk (50 m) - uden direkte udsyn. De trådløse
sendere kommer til at stå i vindueskarme ud mod samme åbne plads. (Går det?)

Kan jeg købe 2 stk. af Linksys EfterFast Cable/DSL-routeren til knap 500 kr.
stk. og få det til at virke? Den router har fået så gode anmeldelser hos
edbpriser. Eller er det dobbelt-konfekt at sætte en trådløs router i en alm.
router?

Med venlig hilsen

Rasmus, Risskov