MS Windows
briani 27239
Meddelseregler
Fra : O.Zimmermann

Dato : 17-03-04 10:12

Hey...

Kan ikke lave de samme meddelelsregler i Mozilla som i outlook express, er
det kun mig eller er det gemt et eller andet sted.....

På forhånd tak..

Ozie.

Fra : René Jensen

Dato : 17-03-04 10:20

O.Zimmermann wrote:
> Kan ikke lave de samme meddelelsregler i Mozilla som i outlook express, er
> det kun mig eller er det gemt et eller andet sted.....

Sikkert. Åbn Mozilla mail, og vælg Tools -> Message Filters, herfra kan
du oprette forskellige filtre til at sortere din indkommende post. Det
smarte ved Mozilla (v1.5+) er at du kan vælge at køre sorteringen på
post efter dine filtre, som allerede ligger i din inbox.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 17-03-04 10:26

> Kan ikke lave de samme meddelelsregler i Mozilla som i outlook express, er
> det kun mig eller er det gemt et eller andet sted.....

Mit gæt ville være, at spørgsmålet hører hjemme i
dk.edb.internet.software.browser , men hvis det er sortering af indgående
beskeder, du refererer til (beklager, jeg har aldrig brugt Outlook/OE og er
derfor ikke bekendt med terminologien), kan jeg i Mozilla 1.6 anbefale Tools
-> Message Filters.

- Mickel

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-03-04 02:32

In article <c395hm$27l$1@sunsite.dk>, mREMOVETHISickel@set.auc.dk
says...

> Mit gæt ville være, at spørgsmålet hører hjemme i
> dk.edb.internet.software.browser , men hvis det er sortering af indgående

dk.edb.internet.software.mail+news ville da være bedre.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 18-03-04 21:41

> dk.edb.internet.software.mail+news ville da være bedre.

Ja, det har du nok ret i...