mænd bedere end kvinder ???
Fra : Søren M

Dato : 17-03-04 00:31

så er det fakta

mænd er bedere end kvinder i trafikken :)

http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=29043
--
/Søren M
"some famous quote"
Talking much about oneself can also be a means to conceal oneself.
Friedrich Nietzsche

Fra : Gevaldi

Dato : 17-03-04 08:23

Søren M skriblede:
> så er det fakta
>
> mænd er bedere end kvinder i trafikken :)
>

> http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=29043

De går altså mere i kirke.

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 11:25

> så er det fakta
>
> mænd er bedere end kvinder i trafikken :)

har det nogensinde været anderledes?

--
Tom

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 17-03-04 12:21

> har det nogensinde været anderledes?

citat Rapporten viser også, at de fleste uheld sker i byen med 50 km
fartsbegrænsning.

Så skal vi jo bare have 130kmt. i byerne. Så må vi da være tæt på 100%
sikre veje.

MVH Ove

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 13:16

> Så skal vi jo bare have 130kmt. i byerne. Så må vi da være tæt på 100%
> sikre veje.

Samme videnskabelige resultat er man kommet frem til ved rådet for større
færdselssikkerhed:
- Man bliver fuld hvis man blander citronvand og vodka
- Man bliver fuld hvis man blander cola og vodka
- Man bliver fuld hvis man blander appelsinvand og vodka

Altså bliver man fuld af at drikke sodavand og RFS kan derfor ikke anbefale
at man drikker sodavand før man kører bil )

--
Tom

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-03-04 16:02

> [...]
anbefale
> at man drikker sodavand før man kører bil )

Ja, og hvis man kører de 130; opholder man sig ikke så længe på vejene. :)

Per

Fra : Jacob

Dato : 17-03-04 16:12

"Søren M" <soren@remove.myler.dk> skrev i en meddelelse
> så er det fakta
>
> mænd er bedere end kvinder i trafikken :)

Til gengæld er kvinder bredere end mænd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-04 17:29

Søren M wrote:
> så er det fakta
>
> mænd er bedere end kvinder i trafikken :)

Det er ikke nogen hemmelighed, men et godt råd:
Lad være med at fortælle kvinderne det, de bli'r eddertossede når man siger
den slags til dem

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 18-03-04 20:21

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke nogen hemmelighed, men et godt råd:
> Lad være med at fortælle kvinderne det, de bli'r eddertossede når man
siger
> den slags til dem

Ja de er sgu underlige, jeg har absolut INGEN problemer med at indrømme, at
f.eks. jeg er elendig til at lave mad og stryge skjorter!