Fjernelse af toolbar - hjælp
Fra : Per O. Madsen

Dato : 16-03-04 23:38

Kan nogen hjælpe mig med fif til at fjerne en træls toolbar som kommer med
når Internet Explorer starter. Jag har smidt et billede i dk.binaer. Det er
kort fortalt en blå toolbar med en række knapper med forskelligt indhold.

Per O.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-03-04 12:46

Per O. Madsen skrev:

> Kan nogen hjælpe mig med fif til at fjerne en træls toolbar
> som kommer med når Internet Explorer starter.

Det lyder som noget spyware. Den slags kan fjernes med programmer
som Ad-Aware. Du kan få information om spyware (og om hvordan man
slipper af med det) på siden her: <http://spywarefri.dk/>.

> Jag har smidt et billede i dk.binaer.

Hvis man lægger noget i dk.binaer, er det en god ide at lægge et
link til det i en tekstgruppe. Det gøres ved at finde messageID'et
for indlægget (kan ses i headeroplysningerne) og kopiere det ind i
det tilhørende tekstindlæg. På den måde er det meget lettere at
finde referencen.

Det allerbedste er dog at lægge billedet på en webserver. Det er
ikke alle der har adgang til binærgrupperne og den korte udløbstid
på binære grupper betyder endvidere at man skal være hurtig hvis
man vil se filen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Per O. Madsen

Dato : 17-03-04 19:05

> Det lyder som noget spyware. Den slags kan fjernes med programmer
> som Ad-Aware. Du kan få information om spyware (og om hvordan man
> slipper af med det) på siden her: <http://spywarefri.dk/>.

Jeg har fået hjælp i Binaer gruppen !

Per O.

Fra : GiWeo

Dato : 17-03-04 19:29

Mon ikke du kan afinstallere via kontrolpanel->tilføj/fjern programmer

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk