Ikke nok med jeg elsker dem, de er også pr~
Fra : Kate

Dato : 16-03-04 23:04

Jeps, kattene, ikke

Jeg sad her og læste og skrev. Lige pludseligt kigger jeg op og der
lige på væggen sidder en edderkop så stor at den trampede, jeg troede
nærmest den havde træskostøvler på. Normalt kommer her kun de der med
hulens lange ben og ingen krop og dem gider kattene altså bare ikke.
Denne her var megastor. Jeg kaldte mange gange på Mowgli, som jeg
forventede ville gide/kunne fange sådan en. Tilsidst måtte jeg altså
hente ham fra vindueskarmen, men i samme sekund jeg satte ham på sengen
så han guffen Hups haps og Mowgli løb med en stor mundfuld
edderkop. Uden at have checket forventer jeg den er fortæret.
Så er jeg altså lige en tand ekstra glad for valget af kat

Hvis billedet blev godt lægger jeg det op i binaer under "Mowgli's
edderkop". Vil gerne lægge de op på hjemmesiden i morgen, men jeg har
lidt kvaler med at komme på hjemmesiden fra denne computer af en aller
anden uransagelig årsag.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 16-03-04 23:20

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in

> Hvis billedet blev godt lægger jeg det op i binaer under "Mowgli's
> edderkop".

Øvvvvv, billederne er så utydelige at man dårligt kan skelne at det er
en edderkop. Det er godt nok et dårligt køb jeg har gjort da jeg købte
det digicam

Fra : Helle

Dato : 17-03-04 00:17

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> edderkop". Vil gerne lægge de op på hjemmesiden i morgen, men jeg har
> lidt kvaler med at komme på hjemmesiden fra denne computer af en aller

Efter vi har fået Sylvester og Emil er der ikke skyggen af hverken
edderkopper, fluer eller myg her i lejligheden - ihvert fald ikke ret længe!
Sylvester kan godt finde på at sidde og skræppe og hyyyyyle op inde i
soveværelset selvom der er helt mørkt. Hønemor, som jeg er, kommer jeg
farende med det samme, tænder lyset og hvad ser jeg? oppe i den ene hjørne
sidder en lille bitte myg! Jeg skal så løfte ham op og så guffer han den -
sådan er det altid her og det er skøøøønt! Kæresten kan ikke tage
edderkopper og sådan noget væk for mig (jeg er totalt hysterisk med den
slags) men så kalder jeg bare på misserne hvad skal man med mænd når man
har to katte?? *g*

Mvh Helle

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-03-04 01:02

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> writes:

> men så kalder jeg bare på misserne hvad skal man med mænd når man
> har to katte?? *g*

Tjae, slæbe kattemad og grus hjem

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Leyna

Dato : 17-03-04 06:56

On 16 Mar 2004 22:04:04 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>nærmest den havde træskostøvler på. Normalt kommer her kun de der med
>hulens lange ben og ingen krop og dem gider kattene altså bare ikke.

Dem jeg har er iført bukser, seler, store gummistøvler, og så ryger de
pibe! Det er lige førde er større end kattene!

Seriøst, så tager mine alle de edderkopper de kan komme til. Små som
store - mine katte diskriminerer ikke.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-03-04 14:24

In article <hrpf50dv50im43jev0f9ie5ho8ahk5fdol@4ax.com>, Leyna
<leyna@leyna.dk> wrote:

> Dem jeg har er iført bukser, seler, store gummistøvler, og så ryger de
> pibe! Det er lige førde er større end kattene!

Tusind tak begge to! Dagens store smil )))

Fra : Kate

Dato : 17-03-04 20:55

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> Dem jeg har er iført bukser, seler, store gummistøvler, og så
> ryger de pibe! Det er lige førde er større end kattene!

Hahahahahahahaha. Det var simpelthen dagens bedst grin. Dine
edderkopper er helt klart større end mine
Men de andre små-kræ fik nu også bevist deres værd i dag.
Donse sad opppe på øverste hylde på kradsetræet og miavede helt vildt.
Da jeg så op kunne jeg godt se noget på loftet. Først troede jeg det
var en mindre edderkop, en af dem som jeg ikke gider fjerne. Nej, jeg
er ikke specielt hysterisk med edderkopper, jeg bryder mig bare ikke om
dem hverken i træskostøvler eller rygende pibe ;-D. Nå, men det viste
sig altså at være en flue. Den blev godt nok jagtet og denne gang løb
Lante af med sejren og guffen

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 17-03-04 08:15

> [...]
>hulens lange ben og ingen krop og dem gider kattene altså bare ikke.
>Denne her var megastor. Jeg kaldte mange gange på Mowgli, som jeg

Ryyys! Så otäckt- jag avskyr spindlar! Bara att läsa om det får mig att
rysa. Jag skule säkert ha skrikit så högt att ingen katt skulle ha
kunnat ligga kvar i fönsterkarmen, men å andra sidan hade de säkert
varit längst under sängen i stället

> [...]
>edderkop. Uden at have checket forventer jeg den er fortæret.
>Så er jeg altså lige en tand ekstra glad for valget af kat

Praktiskt - jaktkatt Så får han extra proteiner &så... Tack för
historien! (En död spindel är en bra spindel... Jag vet nog att de gör
nytta, men jag kan inte med dem!)

h. Kristina (som fortfarande minns hur hon en gång väckte ett helt
*stort* hus när hon såg en stor fet spindel krypa runt på kudden och
insåg att det var *den* som kittlat henne på halsen nyss...)

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Kate

Dato : 17-03-04 20:56

kweimer@cc.helsinki.fi (Kristina R M Weimer) wrote in

> (En död spindel är en bra spindel... Jag vet nog att de gör
> nytta, men jag kan inte med dem!)

Sådan har jeg de med fluer, jeg hader dem af et godt hjerte

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 17-03-04 12:27

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

Hups haps og Mowgli løb med en stor mundfuld
> edderkop. Uden at have checket forventer jeg den er fortæret.
> Så er jeg altså lige en tand ekstra glad for valget af kat

Jeg kom straks til at tænke på dette billede fra Mowsens barndom:

Det viser jo tydeligt, at jagtmissen har været i ham altid .En hel lille
jagthund at se på!

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 17-03-04 20:58

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in news:tnpli1-
qpq.ln1@svangut.dk:

> Jeg kom straks til at tænke på dette billede fra Mowsens barndom:

Jeps . Det var jo også det billede der solgte ham til mig Nu er han
større, men stadig mindst lige så dejlig.