MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
gør billeder minder når de sendes via E-ma~
Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 16-03-04 22:07

Jeg håber at det er den rigtige gruppe.

Når jeg højer klikker på mine billeder , og send til postmodtager kom der
før et lille vindue frem hvor man kunne bevare billeder i samme størrelse
eller gøre dem mindre. det er forsvundet nu kommer bare ny meddelse frem ,
kan man få det til at være som før ??
Jeg ved ikke hvorfor det er forsvundet ???

Hilsen Søren

Fra : ///JJ

Dato : 16-03-04 23:28

"Søren Jensen (9800)" <slj@hassph.dk> wrote in message
> [...]
> kan man få det til at være som før ??
> Jeg ved ikke hvorfor det er forsvundet ???

Jeg vil til gengæld gerne vide hvordan man slipper af med det.....?

mvh
///JJ

Fra : Thomas Jansson

Dato : 17-03-04 01:20

> Jeg vil til gengæld gerne vide hvordan man slipper af med det.....?

Hvis i kører XP kan det eventuelt være et powertoy i henholdsvist vil have
og vil slippe af med
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Thomas Jansson

Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 17-03-04 16:33

"Thomas Jansson" <ELLLERStjansson@tak.email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis i kører XP kan det eventuelt være et powertoy i henholdsvist vil have
> og vil slippe af med
> http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Ja jeg køre xp , det har da virket. så man skal vel ikke installer powertoys
for at få det til at virke igen . Kan det være på grund af en opdatering af
windows det er forsvundet.????
Søren.

Fra : Thomas Jansson

Dato : 17-03-04 18:39

Søren Jensen (9800) wrote on Wednesday 17 March 2004 16:33 that:

> Ja jeg køre xp , det har da virket. så man skal vel ikke installer
> powertoys for at få det til at virke igen . Kan det være på grund af en
> opdatering af windows det er forsvundet.????

Det ved jeg ikke, men hvis du vil have muligheden igen kunne du jo prøve
powertoy'et "imageresizer" og se om det kom igen - nogle gange er det
ellers udemærkede xp's veje uransagelige.

Thomas Jansson

Fra : rjtele2

Dato : 17-03-04 19:18

Hej