Problem ved installation af Spearhead expa~
Fra : Dopedog

Dato : 16-03-04 21:14

Hejsa

Når jeg prøver at installere Spearhead exp. packen kommer den frem med at
der ikke er installeret en US/Can. version af spillet på computeren. Hvordan
løser jeg det problem ? Den version af spillet jeg har installeret er købt i
Fona så ved sku ik om det er den
Amerikanske/Canadiske/Russiske/Danske/Bulgarske eller whatever

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER

Remove SLETDETHER

Fra : Mogens

Dato : 17-03-04 00:01

On Tue, 16 Mar 2004 21:13:42 +0100, "Dopedog"
<dopedog1996SLETDETHER@privat.dk> wrote:

> [...]
>Fona så ved sku ik om det er den
>Amerikanske/Canadiske/Russiske/Danske/Bulgarske eller whatever

Du skal lige have fixet MOHAA så Spearhead genkender den
som US versionen. Det er heldigvis ikke så svært endda.

Det gøres manuelt i "Regedit" ( Start>Kør>regedit )

Find denne "nøgle" :
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Medal of Honor Allied
Assault\1.1.12.100]

og ret så det sidste tal så der står 200 istedet for 100. Sådan her :
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Medal of Honor Allied
Assault\1.1.12.200]

Når det er gjort kan Spearhead installeres uden problemer.

God fornøjelse med spillet. Det er bare så fedt.

mvh Mogens

Fra : Dopedog

Dato : 17-03-04 13:41

> [...]
> Assault\1.1.12.200]
>
> Når det er gjort kan Spearhead installeres uden problemer.
>
> God fornøjelse med spillet. Det er bare så fedt.

Jeg takker mange gange. Det må jeg lige prøve

-Ronnie