Er her nogen som kender NV Autodele?
Fra : Max

Dato : 16-03-04 20:48

www.nvautodele.dk

Evt. lidt om:

Kvaliteten på deres dele?(Evt. spec. Nissan)
Om de levere til tiden osv.?

/Max

Fra : Rasmus

Dato : 16-03-04 22:22

"Max" <maxses@hotmail.com> wrote in message
> www.nvautodele.dk
>
> Evt. lidt om:
>
> Kvaliteten på deres dele?(Evt. spec. Nissan)
> Om de levere til tiden osv.?

Kvaliteten er nok ligesom hos thansen, krogslund...etc. Altså tvivlsom,
noget af det er ok, andet er noget bras.

Jeg har handlet med nvautodele en enkelt gang og der kom varen i løbet af 3
dage.

mvh
Rasmus

Fra : Mads Stetter

Dato : 17-03-04 06:16

Rasmus wrote:
> "Max" <maxses@hotmail.com> wrote in message

> Kvaliteten er nok ligesom hos thansen, krogslund...etc. Altså
> tvivlsom, noget af det er ok, andet er noget bras.

Hvad begrunder du dette med når du kun har handlet med dem en gang og varen
kom rimelig hurtigt?

MVH Mads Stetter
Som aldrig har handlet med NV

Fra : Rasmus

Dato : 17-03-04 16:19

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> Hvad begrunder du dette med når du kun har handlet med dem en gang og
varen
> kom rimelig hurtigt?

Når man tager deres priser i betragtning, samt udtalelser fra andre som har
handlet der, vil jeg mene kvaliteten ikke er bedre end hos andre discount
forhandlere.

Jeg købte kun reservedele der (for ialt ca. 1000kr), fordi jeg kunne spare
ca. 200kr i forhold til andre discount forhandlere.

mvh
Rasmus