Anbefaling af halvgamle spil til min bærba~
Fra : Silver

Dato : 16-03-04 19:32

Hejsa Spillenørder (mig selv includeret)

Jeg har lige gennemført det gamle Outwars spil på min bærbare og ville høre
hvad i kunne anbefale mig at gennemføre mens jeg dvasker den i min
dobbeltseng og ser The Simpsons sæson 15 på min dvd hehe :).

Specs:
-Fujitsu Siemens C1110
-Intel Centrino Mobile 1.3 ghz
-512 mb Ram
-Intel 855GM m 32 bit gfx core 64 mb

Det er vel det som er relevant mht at udvælge spil så bare fyr løs med
forslag, spil som i måske selv spiller på jeres bærbare eller lign.

Jeg har forsøgt at installere The Sims på den men når jeg spiller det så
ryger den pludselig tilbage til desktop uden fejlmelding eller lign. og alt
fungerer fint bagefter, har osse prøvet at installere unreal 2003, men der
fik jeg en blå skærm med vildt meget fejlinfo som jeg desværre ikke nåede at
læse igennem, det kørte ellers ret godt i 800x600 faktisk :)

Spil jeg allerede har installeret (og gennemført mere eller mindre)

Age of Empires 2 Age of Kings
Dungeon Keeper 2
Outwars
The Sims
Unreal Tournament 2003 (ryger nok ud pga den fejlmelding)
Små puzzle programmer og lign.
Deep Fritz 8 Skak (meget skægt men damn jeg er dåm til det)
og andre småspil.

Alle forslag er velkomne, og på forhånd tak :)

Med venlig hilsen
Silver aka SilverFoot aka [SNAFU]DamnNation

Fra : Zalza

Dato : 16-03-04 19:39

Prøv Half-life

Når du så har gennemført det kan du tilføje modifikationer til den og så er
der endnu flere tirmers underholdning (Counter-Strike fx)

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : /motten

Dato : 16-03-04 19:42

> [...]
> hvad i kunne anbefale mig at gennemføre mens jeg dvasker den i min
> dobbeltseng og ser The Simpsons sæson 15 på min dvd hehe :).

Fallout og Fallout2 er fantastiske - du bliver dog nødt til at "hacke"
lidt for at få det til at køre på en 2000 / xp maskine - men det kan du
finde info om på http://www.ntcompatible.com/

Final Fantasy 7 og 8 kunne måske også være værd at se på - jeg vil
anbefale 7'eren....

hygge

/morten

Fra : Remmen

Dato : 19-03-04 20:00

"/motten" <molsson_NO_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Fallout og Fallout2 er fantastiske - du bliver dog nødt til at "hacke"
> lidt for at få det til at køre på en 2000 / xp maskine - men det kan du
> finde info om på http://www.ntcompatible.com/

Man bliver ikke nødt til at hacke (med XP i det mindste). Man sætter bare
*installations programmet* til at køre i win98 kompabilitetsmode. Vupti!

Har ikke hørt at der er nogen som ikke kan få det til at virke.

Lars

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-03-04 19:46

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Små puzzle programmer og lign.
> Deep Fritz 8 Skak (meget skægt men damn jeg er dåm til det)

Så er der Command & Conquer serien, Warcraft spillene, Dune 2000 (gammelt
men stadig underholdende), Emperor: The Battle for Dune..

Ja det lyser vist ud af det hele at jeg er RTS fan

Ellers prøv at gå en tur ind på www.shockwave.com og kig lidt rundt, der er
masser af små sjove spil du kan downloade, bl.a. Zuma Deluxe, Polar Bowler,
Magic Inlay og en masse andre.

Mvh
Benjamin

Fra : Devast8or

Dato : 16-03-04 20:37

Silver wrote:
> [...]
>
> Alle forslag er velkomne, og på forhånd tak :)
>
> Med venlig hilsen
> Silver aka SilverFoot aka [SNAFU]DamnNation

Den burde da nok kunne Neverwinter Nights, og ellers er der Baldur's Gate
serien (de er gamle men virkelig gode, spcielt BG2). Forudsat at du kan lide
rollespil selvfølgelig.

Men hvorfor spille, når du har en Simpsons DVD liggende? ;)

Devast8or

Fra : Silver

Dato : 18-03-04 15:39

> Men hvorfor spille, når du har en Simpsons DVD liggende? ;)

LOL! ja sådan kan man osse se på det, men nu har jeg så set afsnittene
utallige gange såeh... ;)

Tak for alle jeres forslag, som i jo nok så havde jeg AoE2 installeret og
var vild med det, både nu og dengang det kom frem, så jeg har investeret i
Rise of Nations og...WAUV!!! det er jo et genialt spil!, så jeg har
spilleglæde i et godt stykke frem i tiden, men alle jeres forslag er
arkiveret og vil blive husket til senere tider :D

Mange tak igen.

Mvh
Silver

Fra : bolton_4000