Camping i Ungarn
Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 16-03-04 18:49

Vi overvejer at tage afsted til Ungarn sidst på sommeren i år. Er der nogle
rigtig gode steder, hvor vi kan campere ?? Hvordan er temperaturen først i
september. Hvilke steder SKAL vi bare se osv osv.. Alt modtages med glæde !!

På forhånd tak

Janne

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 15-03-04 20:56

I Sopron området, kan jeg anbefale Castrum Balf, vi var der for to år siden,
vi kunne frit vælge mellem 40, 60, 80 og 100 kvadratmetr indhegnet plads, og
de sanitær forhold var i orden.

Fra : Hans T

Dato : 17-03-04 15:40

"Janne & Jens Jørgen Damberg" skrev i en meddelelse...

> [...]
> september. Hvilke steder SKAL vi bare se osv osv.. Alt modtages med glæde

Vi var i juni 2003 på en plads der hedder Camping Venus ved Balaton søen.
Den ligger på nordvestsiden af søen i udkanten af byen Balatonszepezd.
Vi synes vældig om denne plads specielt fordi der var meget stille og
roligt. Mange af de andre pladser i nærheden, synes vi der var lidt for
meget "liv".
Vi fik en plads ca 10 meter fra søbredden og kunne sidde i timevis og kigge
ud over søen. Det var utroligt flot.
Der kunne bades i søen men ikke for de mindste da der ingen decideret
badestrand er. Noget med store sten og en trappe ned i 1 meter vand.
Prøv nedenstående link.

www.balatontourist.hu

Hilsen Hans