MS Windows
briani 27239
Hvor gemmes autokorrektur filer i Words 20~
Fra : Jørgen Kjær

Dato : 16-03-04 17:29

Er der nogen som kan sige hvor Autokorrektur og stavekontrollen gemmes i
Words 2002.

På forhånd tak

Jørgen Kjær

--

Gratis spamfilter der virker synkront hos +300.000
www.spamfighter.dk

Fra : Gunnar

Dato : 16-03-04 17:38

> Er der nogen som kan sige hvor Autokorrektur og stavekontrollen gemmes i
> Words 2002.

Gå til funktioner og langt ned af listen, hvis der er to pile for neden så
tryk på dem så kommer resten.
Gunnar

Fra : Gunnar

Dato : 17-03-04 08:40

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-03-04 09:00

"Jørgen Kjær" <jk@brugerforeningen.dk> wrote in message
> Er der nogen som kan sige hvor Autokorrektur og stavekontrollen gemmes i
> Words 2002.
>
> På forhånd tak
>
> Jørgen Kjær

Start explorer og søg efter filer - søg efter *.lex, så er du på rette vej.
Typisk gemmes de dog i: c:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-03-04 09:13

Er det noget du ved, eller noget du tror?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-03-04 09:20

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> wrote in message
> Er det noget du ved, eller noget du tror?

Det er i hvert fald der de har lagt sig hen på de officepakker jeg har
installeret på mine maskiner.

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 17-03-04 10:01

> Start explorer og søg efter filer - søg efter *.lex, så er du på rette
> vej. Typisk gemmes de dog i: c:\Program Files\Common Files\Microsoft
> Shared\Proof

Det ser ikke ud som om, man kan redigere i de .lex-filer. Er der nogen, der
ved, hvordan man f.eks. kan slette et ord fra ordbogen. Enten et ord, man
ved en fejl er kommet til at tilføje, eller ord (f.eks. "tilstede"), man
stort set aldrig bruger, og som hindrer opdagelsen af typiske stavefejl.

- Mickel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-03-04 14:56

*.lex filerne kan du ikke gøre noget ved. Dem du selv har tilføjet er
enkelt, bare rediger custom.dic.