Fjat ducati :o)
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 17:26

hey

Blev i går tilkaldt til at hjælpe med at få startet en fiat ducati benziner
(de her transportere).

Stod og nossede rundt for at finde de famøse sikringer til benzinpumpen som
var omtalt i instruktionsbogen. Ikke til at finde dem ud over de 18 stk som
sidder ved hanskerummet.

Havde hurtigt fundet ud af at benzinpumpen ikke kørte og mente det var mest
nærliggende at undersøge sikringerne før man begynder at pille pumpen ud
osv.
Nå men til sidst opgav vi at finde sikringen og jeg sagde at han kunne ringe
til fiat for at få oplyst hvor sikringen skulle være så vi kunne fortsætte.

Så fortalte han glad i dag at han havde fået liv i fiaten igen......han
havde snakket med sin nabo som havde en citroen zx hvor den også havde
problemer med benzinpumpen. Så tog man bare en hammer og slog lidt på låget
hvor pumpen sidder og så kunne den igen........Det samme havde han gjort med
sin fiat og så startede den sgu )))

Hehe de gamle trick med en stor hammer fungerer åbenbart stadigvæk selv om
bilerne er fulde af elektronik.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-03-04 18:19

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Hehe de gamle trick med en stor hammer fungerer åbenbart stadigvæk selv om
>bilerne er fulde af elektronik.

Når man selv er en hammer, ligner altig søm ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-03-04 19:34

On Tue, 16 Mar 2004 18:18:58 +0100, jan wrote:

> Når man selv er en hammer, ligner altig søm ;)

LOL - noteret

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 18:17

> Blev i går tilkaldt til at hjælpe med at få startet en fiat ducati
benziner
> (de her transportere).

Pyhaa, jeg troede lig at Fiat og Ducati havde fusioneret.
Jeg tror du mere "Ducato"

Ducati er en italiensk fuldblods sports motorcykel fabrik.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===