Hvilke tændrør ?
Fra : H.S.

Dato : 16-03-04 15:00

Mistænker mine tændrør for at være slidte, motoren går ihvertfald lidt
ujævnt ind imellem.

Hvor langt kan sådan nogle tændrør 'køre' ?

Hvilke tændrør skal jeg købe til en Galant Gti 1991 ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 15:38

> Mistænker mine tændrør for at være slidte, motoren går ihvertfald lidt
> ujævnt ind imellem.
>
> Hvor langt kan sådan nogle tændrør 'køre' ?
>
> Hvilke tændrør skal jeg købe til en Galant Gti 1991 ?

Hvis det er de små (latterlige små) tændrør med platinspids så klarer de
nemt en 60.000 Km.

--
Tom