Kan Satan Djævelen læse et menneskes tanke~
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 14:13

Et spørgsmål mange har stillet sig igennem tiderne...!

Prøv og kig nærmere på denne artikel:
http://www.angelfire.com/alt2/viborg/artikel01-25/02.html

Hvad synes I?

--
MVH,
Tommy Bødker-Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-03-04 14:25

Tommy Bødker-Jensen wrote:

> Prøv og kig nærmere på denne artikel:
> http://www.***
>
> Hvad synes I?

Eftersom vi er i videnskabsgruppen, så synes jeg, du skulle lægge ud med
at bevise, at djævlen eksisterer. Dernæst kan du prøve at bevise, at du
selv har tankevirksomhed, så djævlen - hvis han eksisterer - har noget
at læse.

Et bevis på din tankevirksomhed kunne for eksempel være, at du begynder
at poste i relevante grupper, i dette tilfælde kunne det for eksempel
være news:dk.livssyn.kristendom.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jens Harming

Dato : 17-03-04 11:11

> [...]
>
> Et bevis på din tankevirksomhed kunne for eksempel være, at du begynder
> at poste i relevante grupper, i dette tilfælde kunne det for eksempel

*LOL*
den kan der grines af et stykke tid ...
Hilsen Jens