Hvilke muligheder er der ?
Fra : H.S.

Dato : 16-03-04 10:39

Har 500 kr. til en mobillos med abonnement

Vil have:
Kalender (med outlook sync)
Polyfoni (min 16 toner)
Vibrator

Jeg har fundet fremt til SE T68i samt Siemens S55 - Hvilke andre findes der
?

Henrik

Fra : Peter & Louise

Dato : 16-03-04 10:35

Der er ikke polyfone toner i t68I, hvad med siemens mc60, der får du også
kamera.
mvh Peter

Fra : H.S.

Dato : 16-03-04 11:28

"Peter & Louise" <3612371m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Der er ikke polyfone toner i t68I, hvad med siemens mc60, der får du også
> kamera.

Korrekt, den havde jeg lige overset (t68i)

Mc60 har ikke sync med outlook - så den er udelukket

Fra : /Ole

Dato : 16-03-04 17:00

½øjs@

Søg på www.mobilpriser.dk med max. pris på 500, så får du en del at gå