Mads mikkelsen bare røv
Fra : Andropov

Dato : 16-03-04 10:14

Rimeligt at Mads Mikkelsen får halv million. Mænd er jo ikke så vant
til at udstille sig nøgen, og er i risiko for at blive ynkeliggjort
som kvinder har vane for. Det ligner jo ikke noget at udstille noble
mænd.

Han har Danmarks dyreste bagdel

Fra : Machoman

Dato : 21-03-04 23:55

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> til at udstille sig nøgen, og er i risiko for at blive ynkeliggjort
> som kvinder har vane for. Det ligner jo ikke noget at udstille noble

Drop for helvede dit evindelige pis med at citere og henvise til alverdens
artikler. Gå ud i byen og få dig noget fisse, men husk den store pung.

Fra : Andropov

Dato : 22-03-04 09:35

"Machoman" <machoman@monsterdick.dk> wrote in message news:<B1p7c.125050$jf4.6869885@news000.worldonline.dk>...
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Drop for helvede dit evindelige pis med at citere og henvise til alverdens
> artikler. Gå ud i byen og få dig noget fisse, men husk den store pung.

Må jeg låne din store pung :)

Fra : Per O. Madsen

Dato : 22-03-04 18:55

"Machoman" <machoman@monsterdick.dk> skrev i en meddelelse

> "Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Drop for helvede dit evindelige pis med at citere og henvise til alverdens
> artikler. Gå ud i byen og få dig noget fisse, men husk den store pung.

Hvorfor kan sådan nogle som dig ikke lade være med at kommentere Andropovs
indlæg ?????????
Jeg har for længst smidt idioten i mit killfilter, men selv om hans
postninger ikke længere generer min nyhedsbrowser, så skal jeg indirekte
tvinges til at læse om hans udgydelser, fordi du kommenterer dem. Vil du og
andre ikke godt lære at bruge den teknologi som I bruger, før I generer vi
andre med Jeres harme ? Andropov er immun overfor slige udgydelser, og de
generer bare vi andre.

Men bare lige en gang til for dig og kong Hans:

I Outlook Express markerer man den meddelelse man vil blokere, og så vælger
man "Meddelelse" i menulinien, og klikker derefter på "Bloker afsender". Så
slipper du også selv for at læse idiotens indlæg i al fremtid.

Med venlig hilsen,
Per O.

Fra : Machoman

Dato : 23-03-04 17:36

"Per O. Madsen" <digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> wrote in message

> [...]
> andre med Jeres harme ? Andropov er immun overfor slige udgydelser, og de

Okay jeg vidste ikke han var en gammel plageånd som har været forsøgt
elimineret med ukrudsdræber og killfiltre før

Er der ikke en gruppe for journalistik til sådan en ?

Kender udmærket killfiltre

Fra : PerX ...

Dato : 25-03-04 13:30

In article <c3n981$8e0$1@news.net.uni-c.dk>, digitalNEJTAK@osterbo-
net.dk says...
> "Machoman" <machoman@monsterdick.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kan sådan nogle som dig ikke lade være med at kommentere Andropovs
> indlæg ?????????

Nu er han jo ikke den skarpeste kniv i skuffen ;)