Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camedia Master 4.0
Fra : PE

Dato : 16-03-04 11:48

Hej

Er der flere der har været udsat for at serienummeret til programmet ikke
virker?

Det tager øjensynlig sin tid, inden et nyt serienummer kan blive fremskaffet
fra Olympus :(

Poul

Fra : Emil

Dato : 16-03-04 12:26

PE skrev:

> [...]
>virker?
>Det tager øjensynlig sin tid, inden et nyt serienummer kan blive fremskaffet

Jeg har haft fornøjelsen, og bad Olympus sende et nyt nr.
Olympus spurgte efter det originale nummer, som jeg sendte til
dem.

Svaret var, at jeg ikke kunne skelne mellem cifret 0 og bogstavet
O, hvorfor nummeret blev 'stavet' for mig, og det virkede.
Olympus svarede efter en dag eller to.

m.v.h. Emil

Fra : PE

Dato : 16-03-04 17:01

"Emil" <emilsen@oestbirk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Svaret var, at jeg ikke kunne skelne mellem cifret 0 og bogstavet
> O, hvorfor nummeret blev 'stavet' for mig, og det virkede.

OK, tak Emil - jeg venter så på svar, men Ø forventer jeg er NUL

Fra : PE

Dato : 16-03-04 19:31

"PE" <kjoge@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker?
>
> Det tager øjensynlig sin tid, inden et nyt serienummer kan blive

Må hellere afslutte historien her.

Som lovlydig borger indsatte jeg jo serienummer, da Quick Time under
installation af Camedia kom frem og bad om et serienummer.
Jeg skulle bare have trykket på next der, så jeg har altså været lidt kvajet

Poul