Grotesk landevejsrøveri!!!
Fra : EjS

Dato : 16-03-04 13:27

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=2320080/

"Det er det værste jeg nogensinde har gjort"

"Skal jeg være ærlig kan jeg ingenting huske"

Jeg er fandme ligeglad. SPÆR SPASSEREN INDE FØR NOGEN DØR!

MVH EjS

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 15:29

> "Det er det værste jeg nogensinde har gjort"
>
> "Skal jeg være ærlig kan jeg ingenting huske"
>

> Jeg er fandme ligeglad. SPÆR SPASSEREN INDE FØR NOGEN DØR!

Jeg mener i ramme alvor at man bør give manden elektrochok i en længere
periode, der er noget oppe i hovedet på ham som er helt galt.
Han er jo fuldstændig afstumpet og særdeles farlig for samfundet.......men
han kan vel nøjes med 14 dage i et åbent fængsel hvis man kender dommerene
ret.

--
Tom

Fra : EjS

Dato : 17-03-04 08:47

> [...]
> han kan vel nøjes med 14 dage i et åbent fængsel hvis man kender dommerene

Ja - hvorfor tror folk at bare de hyler bagefter så går det nok. Han skal
stå til ansvar for sine egne handlinger. Forhåbentlig fængsel i lang tid og
en ubetalelig bøde / erstatningskrav...

MVH EjS

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 18-03-04 15:16

7
"EjS" <ejso00REMOVE@control.auc.dk> wrote in message
> [...]
> stå til ansvar for sine egne handlinger. Forhåbentlig fængsel i lang tid

Hvad er det lige der står i artiklen?
Jeg kan ikke komme til at læse den?
Hilsen
Michael