Er det bare mig eller lyder det her billig~
Fra : Max

Dato : 16-03-04 10:14

http://www.thansen.dk/product.asp?c=225112935&n=360427886&pn=369679941

Udst. Primera 1,6 05/93-09/96 4/5d _m/kat _ 557,90kr incl moms?

For dælen... mon de også sende en kat?

/MAx

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-03-04 10:23

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> wrote in message
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=225112935&n=360427886&pn=369679941
>
> Udst. Primera 1,6 05/93-09/96 4/5d _m/kat _ 557,90kr incl moms?
>
> For dælen... mon de også sende en kat?

Til den pris er det ikke med kat - til min pug koster den 2500 for katten
alene ved høyer(!)
Mon ikke bare det er fordi det er til en model som er med kat?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Max

Dato : 16-03-04 10:32

> Til den pris er det ikke med kat - til min pug koster den 2500 for katten
> alene ved høyer(!)

Jep i know...

> Mon ikke bare det er fordi det er til en model som er med kat?

Jo...men men...det _er_ jo ikke det de skriver...men de skriver selvf.
heller ikke at det er uden forrør(hvilket det højest sandsynligt er...

Tror lige at jeg prøver at spørge i jura gruppen

/Max

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-03-04 10:37

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> writes:

> Jo...men men...det _er_ jo ikke det de skriver...men de skriver selvf.
> heller ikke at det er uden forrør(hvilket det højest sandsynligt er...

Nu er du vist lige pedantrisk nok! Hvordan skal de ellers gøre
opmærksom på at udstødningen kun passer til en model der har
katalysator? Det er den gængse måde at gøre opmærksom på hvilken model
den passer til. Fx. fordi der står 4/5d så forventer du vel heller
ikke at der medfølge 4 eller 5 nye døre?!

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Max

Dato : 16-03-04 10:46

> [...]
> den passer til. Fx. fordi der står 4/5d så forventer du vel heller
> ikke at der medfølge 4 eller 5 nye døre?!

Nå nå...man kunne evt. som så mange andre skrive efter kat!

/Max

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-03-04 11:01

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> writes:

> Nå nå...man kunne evt. som så mange andre skrive efter kat!

Ja, det kunne de jo... du kunne jo passende så skrive til dem og
forklarer at der er en _lille_ risiko for misforståelse af deres
forklaring.

Men at begynde at tæske halm på sagen for at få en gratis kat ud af
det, er at gå for langt. Desuden er det noget der aldrig ville holde i
retten da du i så fald ikke er i god tro (fordi du godt ved at en kat
normalt koster et par tusinde kr. og dermed vil det ikke være
sandsynligt at den ville følge med et sæt til 600kr).

/Thomas

Fra : Max

Dato : 16-03-04 20:45

> Ja, det kunne de jo... du kunne jo passende så skrive til dem og
> forklarer at der er en _lille_ risiko for misforståelse af deres
> forklaring.

Det tror jeg at jeg vil gøre

> [...]
> normalt koster et par tusinde kr. og dermed vil det ikke være
> sandsynligt at den ville følge med et sæt til 600kr).

Man er vel ikke født nærrig for ingen ting

spørg til side...som tænkt var den ganske god og jeg har da også fået lidt
sjov ud af det

/Max