WLAN og trådløs telefon på 2,4 GHz ?
Fra : Torben R

Dato : 16-03-04 11:27

Hej NG.

Jeg har en trådløs telefon der sender på 2,4 GHz og skal nu have trådløs LAN
i huset. Jeg kan se at
de fleste access-point switches også sender på 2,4 GHz.

Kan det give et problem ?

Torben R

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 16-03-04 17:11

On Tue, 16 Mar 2004 11:26:42 +0100, Torben R wrote in dk.edb.netvaerk
<DDA5c.2385$y%5.753@news.get2net.dk>:

>Hej NG.
>
>Jeg har en trådløs telefon der sender på 2,4 GHz og skal nu have trådløs LAN
>i huset.

Det har jeg også.

> Jeg kan se at
>de fleste access-point switches også sender på 2,4 GHz.
>
>Kan det give et problem ?

Det var jeg også bange for, da den trådløse router (ZyAIR B-2000v2) og
telefonens base står mindre end en meter fra hinanden.

Men i min ZyAIR B-2000v2 er der mulighed for at lade den scanne efter en
forstyrrelsesfri kanal, og efter den har gjort det, kan jeg ikke spore
inteferens mellem de to enheder.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 16-03-04 20:02

> [...]
LAN
> i huset. Jeg kan se at
> de fleste access-point switches også sender på 2,4 GHz.

Det kan det godt, men det er ikke noget jeg har oplevet noget af....
Jeg har haft en masse problemer med min telefon og det trådløsenetværk, men
det er løst nu....

Husk at sætte basestationen til telefonen i skillefilteret så slipper du for
et hav af problemer....

--
Alle flammer er født med lige ret og lige værdighed.
Enhver flamme vidrefører erindringen om at overleve, vidrefører og

Fra : Torben R

Dato : 17-03-04 07:45

Det lader ikke til at give de store problemer, jeg var nervøs for
inteferens.
Tak for jeres svar.

--
Torben R