Skærme
Fijala 3554
Labtopskærm på stationær?
Fra : Nikolaj Vibede

Dato : 16-03-04 10:12

Her er en udfordring:

Kan man tage en skærm fra en labtop og montere et kabel på den så den
kan sættes til en stationær computer?

Mvh
Nikolaj

Fra : Arne

Dato : 17-03-04 10:15

lyder i mine øre umuligt

Eivind

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 17-03-04 14:17

Nikolaj Vibede wrote:

> Her er en udfordring:
>
> Kan man tage en skærm fra en labtop og montere et kabel på den så den
> kan sættes til en stationær computer?

Så engang en tekniker skifte skærm på min bærbare. Interfacet mellem
skærmen og selve computeren så temmeligt underligt ud, ikke noget, som
man lige kunne stikke ind i en VGA- eller DVI port :) Tror det er
muligt at bygge en converter, men er det slidet / pengene værd.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-03-04 17:48

Søren Lund Jensen <mufoxe@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> man lige kunne stikke ind i en VGA- eller DVI port :) Tror det er
> muligt at bygge en converter, men er det slidet / pengene værd.

Ikke nok med stikket er anderledes, så kommer du jo til at savne
elektronikken til skærmen som sidder på motherboardet i den bærbare.

--
Bjarke Andersen