Musik i lokalradio under pseudonym og KODA
Fra : Søren Olsen

Dato : 15-03-04 19:18

Hej,

Jeg har for første gang fået mulighed for at få spillet noget musik, som jeg
har produceret sammen med en anden, i en lokalradio.
Jeg er medlem af KODA. Vi har valgt at lave musikken under pseudonym og ser
det gerne beholdt på den måde. Pseudonymet er ikke tilknyttet mig hos KODA.

Hvordan kan indberetningen nemmest administreres mellem KODA, lokalradio og
os?
Skal jeg lade pseudonymet tilknytte mig, eller kan jeg registrere det under
mit eget navn og blot udsende det under pseudonymet?

Det skal nævnes, at medkomponisten ikke er KODA registreret. Skal han være
det, eller kan vi blot dele lige over efter udbetalingen?

På forhånd tak.
Søren Olsen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 15-03-04 23:00

Søren Olsen <none@none.invalid> wrote:
> [...]
>
> Det skal nævnes, at medkomponisten ikke er KODA registreret. Skal han
> være det, eller kan vi blot dele lige over efter udbetalingen?

Nemmest, hurtigst og det mest korrekte svar får du ved at ringe eller maile
til KODA
De er jo til for netop dig, er kanon flinke at snakke med og kan guide både
dig og din medkomponist igennem junglen af regler omkring radioafregninger.
Find telefonnummeret finder du på www.koda.dk

/ Flying Hotdogs