PBS musik
Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-03-04 16:13

hvilke numre er det der kører i baggrunden når Poulsen Breinholt & Søn er i
æteren? - det er nogle forskellige musikstykker med det tilfælles at de er
uhyre morsomme at lytte til
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : bettersexinc

Dato : 15-03-04 16:48

> hvilke numre er det der kører i baggrunden når Poulsen Breinholt & Søn er
> æteren? - det er nogle forskellige musikstykker med det tilfælles at de er
> uhyre morsomme at lytte til

Jeg mener det er nævnt før i denne NG.

mvh jw

Fra : Jacob E.

Dato : 15-03-04 19:35

bettersexinc wrote:

> Jeg mener det er nævnt før i denne NG.

Ja, og jeg siger det samme igen: mange af dem findes på dobbelt-cd'en
"Instrumental moods".

Mvh Jacob E.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 15-03-04 20:38

> [...]
> æteren? - det er nogle forskellige musikstykker med det tilfælles at de er

Skriv til dem på gravko@dr.dk - de skal nok fortælle dig svaret =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Michael Jensen

Dato : 15-03-04 21:12

rosenauer.dk wrote:

> Skriv til dem på gravko@dr.dk - de skal nok fortælle dig svaret =)

Se det troede jeg også men jeg har skrevet 2 gange uden at få svar endnu.
Det er mere end 2 uger siden

Michael Jensen
Michael[SNABEL]ogj[PRIK]DK

Fra : Krumme

Dato : 15-03-04 22:57

Jeg kan genkende en enkelt af dem.

Det er:

Herb Alpert - Spanish Flea

mvh:
Krumme

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-03-04 08:14

ok tak til jer allesammen for de gode svar og jeg undskylder med det samme
at jeg ikke søgte tilbage i gruppen *rødme*