Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forsatslinser til Canon G5?
Fra : Ole Lundsgaard

Dato : 15-03-04 10:46

Hej!
Er der ikke en venlig sjæl der kan give lidt tips til
tele-/vidvinkelforsatslinserne TC-DC58N og WC-DC58N.
Skygger de for meget for søger...er de plaget af fortegninger og
vignetteringer ?
På forhånd TAK!

--
med venlig hilsen / regards

Ole Lundsgaard
OZ2QL

E-mail: oz2qlNOT@qrz.dk
Svar/reply: fjern/remove NOT

Fra : Kenneth

Dato : 15-03-04 11:31

"Ole Lundsgaard" <olu@edb.dk> skrev i en meddelelse news:c33u1m$2d7k$1@news.cybercity.dk...
> Skygger de for meget for søger...er de plaget af fortegninger og

Jeg har erfaring med vidvinkelforsat til Olympus C-4040. Der skygger vidvinklen en del for søger, men jeg har aldrig oplevet det som en problem.
Mvh
Kenneth

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-03-04 17:28

"Ole Lundsgaard" <olu@edb.dk> wrote in

> Er der ikke en venlig sjæl der kan give lidt tips til
> tele-/vidvinkelforsatslinserne TC-DC58N og WC-DC58N.
> Skygger de for meget for søger...er de plaget af fortegninger og
> vignetteringer ?

Lensmateonline.com sælger nogle alternativer til de originale da de
originale skygger meget for både blitz og søger.

Der er links til samplebilleder her:
http://www.lensmateonline.com/g3.html

Mvh.
Flemming

Fra : Jesper HVL

Dato : 15-03-04 17:36

Hey Ole...

Kig evt. hos http://www.lensmateonline.com/ på disse sider:

http://www.lensmateonline.com/g3.html
http://www.lensmateonline.com/g3_samples.html

der er bl.a. links til information og billeder der adresserer dine
spørgsmål.