Magnesium i foder ??
Fra : Stine

Dato : 15-03-04 13:04

Hvor meget er det nu der max må være af magnesium i et godt foder til en
kastreret hankat ??

Stine

- og nej, jeg er ikke interesseret i div. fodermærker - kun i mængden af
mineraler m.m. :)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-03-04 14:35

In article <c3462c$hlo$1@sunsite.dk>, Stine <XXXsantippe@city.dk> wrote:

> Hvor meget er det nu der max må være af magnesium i et godt foder til en
> kastreret hankat ??

Kan du bruge den her side?

http://www.dmm.dk/ernaering.shtml#markkat

Og denne her:

http://www.foderguiden.dk/

er god almen besked om foder, mangelsygdomme, indhold osv.

Fra : Stine

Dato : 15-03-04 22:44

Takker, den kunne bruges :))

Stine