Køb: Solsejl.
Fra : J S L

Dato : 15-03-04 17:04

Hej!

Vi har bestemt os for at købe et solsejl, til de kortere ture. Det skal være
noget i retning af Isabella's Sun Blue. Meeen der må da kunne købes et
produkt der ikke koster en bondegård..

Er der penge at spare syd for grænsen og evt. hvor?

Hvis nogen her ønsker at sælge et solsejl, så svar på mit indlæg i
dk.marked.privat.camping.

Mvh
Jaime, Århus

Fra : Hans T

Dato : 16-03-04 15:48

"J S L" <J S L@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har bestemt os for at købe et solsejl, til de kortere ture. Det skal
være
> noget i retning af Isabella's Sun Blue. Meeen der må da kunne købes et
> produkt der ikke koster en bondegård..

Hej
Vi har en markise der hedder Fiamma. Den hænger i en pose på vognen og er
hurtig og let at slå op. Stængerne er i et rør hvor markisen er rullet
omkring når den ikke er i brug (hænger på vognen).
Den fås for mellem 1500 og 1900,- alt efter længden.

Du kan evt. se mere her, der er også et andet alternativ, som vi dog ikke
har specielt kendskab til. Pris 600-900,-.

www.hks-camping.dk

Hilsen Hans

Fra : J S L

Dato : 16-03-04 16:31