Hyundai'en strøg lige gennem syn :-))
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-04 21:51

Lokkede kæresten til at køre til syn med bilen. Den gik lige igennem (hvem
kunne også finde på at dumpe en gravid tøs ??). Nu skal den så bare sælges,
så vi kan få en bil med plads til hund og baby

MArtin

Fra : chr

Dato : 15-03-04 23:05

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
sælges,
> så vi kan få en bil med plads til hund og baby

har en kollega der har en Accent fra 1995...den havde rust i så vitale dele
at synshallen bedte om de dele efter rep,-så de kunne tage fotos!!!!.

det var begge bærearme, som var mere møre end flæskesværd, man kunne slå en
hammer igennem begge!!!!...

Chr.

Fra : Thomas

Dato : 16-03-04 00:01

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> wrote in message

> [...]
> at synshallen bedte om de dele efter rep,-så de kunne tage fotos!!!!.
>
> det var begge bærearme, som var mere møre end flæskesværd, man kunne slå

Så havde den vel ikke kunne køre hen til synshalen

Mvh

Thomas

Fra : chr

Dato : 16-03-04 16:21

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> wrote in message

> "chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> wrote in message

> dele

> en
> >

> Så havde den vel ikke kunne køre hen til synshalen

kun lige!!...alle ansatte i synshallen blev kaldt hen til bilen!! for at
se!!!!

Chr.

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-03-04 14:42

> [...]
> at synshallen bedte om de dele efter rep,-så de kunne tage fotos!!!!.
>
> det var begge bærearme, som var mere møre end flæskesværd, man kunne slå

De kunne ikke finde noget som helst rust på min. Han slog endda iflg min
kæreste det bedste han havde lært med sin hammer.

Martin

Fra : Mr. Mogens Knudsen, ~

Dato : 17-03-04 17:57

On Wed, 17 Mar 2004 14:41:35 +0100, "Martin Larsen"
<martin0larsen@mail.dk> wrote:

>De kunne ikke finde noget som helst rust på min. Han slog endda iflg min
>kæreste det bedste han havde lært med sin hammer.

Jeg tror, det er et tegn på, at modellen lider af rust. De sidste
mange gange jég haar været til syn med mine biler (Alfa'er, Omega,
Sierra osv.) har der ikke været banket med en hammer overhovedet!

Ifm. syn af min '92 Alfa 75 3.0 V6 spurgte jeg ham direkte vedr. rust,
og han svarede, at de på "skærmen" kunne se, om hammeren var nødvendig
(erfaringsdatabase ift. model). Og en Alfa af dén årgang ruster aldrig

/Mogens