Gør det selv værksted med dækmaskine
Fra : René O. Nielsen

Dato : 15-03-04 21:26

Hej NG

Er der nogen her der ved hvor jeg kan leje mig ind på en dækmaskine... Jeg
skal flytte rundt på lidt gummi på en masse alufælge, og have dem
afbalanceret bagefter.

René

Fra : René O. Nielsen

Dato : 15-03-04 21:27

Ja - jeg glemte lige - det ville jo være dejligt om det var i nærheden af
storkøbenhavn

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 15-03-04 21:39

René O. Nielsen wrote:

> Ja - jeg glemte lige - det ville jo være dejligt om det var i nærheden af
> storkøbenhavn

Gør det selv værkstedet i køge, har alle maskiner.

Fra : Rasmus[2730]

Dato : 16-03-04 07:41

Jeg har engang gjort det på "gør det selv" værkstedet i herlev, men om det
er der stadig vides ikke.

--
Mvh.
Rasmus

Fra : bilr

Dato : 16-03-04 11:49

"Rasmus[2730]" <dontspamme@FJERNoncable.dk> wrote in message news:<4056a16b$0$67454$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Jeg har engang gjort det på "gør det selv" værkstedet i herlev, men om det
> [...]

Her er et par stykker:

Rødovre:
http://www.reparer-selv.dk/

Sydhavnen, Her har jeg selv et par gange benyttet dækmaskinerne:
http://www.lavselvbil.dk/menu.htm

Og derudover kan jeg varmt anbefale Nørrebro, men om de har en dækmaskine?:

Gør Det Selv Værksted
Glentevej 49
2400 København NV
Tlf.: 38 19 54 11

bilr

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 11:18

"René O. Nielsen" <r.o.nielsen@get2net.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogen her der ved hvor jeg kan leje mig ind på en dækmaskine... Jeg
> skal flytte rundt på lidt gummi på en masse alufælge, og have dem
> afbalanceret bagefter.

GDS i Sydhavnen har også udstyret mig bekendt.

http://www.gordetselv.dk/index.htm