Turbo-forsikring
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 21:27

Jeg har lige købt en Passat 1.8 T.
Hvor får man sådan en forsikret billigst?

Mit nuværende selskab GF forlanger dobbelt pris (ca 7000) fordi bilen er en
"specialbil".

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 22:03

"Ole Kristiansen" <ole_kSNABELApost10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en Passat 1.8 T.
> Hvor får man sådan en forsikret billigst?

Det kommer an på din alder, anciennitet og ikke mindst bopæl....

> Mit nuværende selskab GF forlanger dobbelt pris (ca 7000) fordi bilen er
en
> "specialbil".

Jeg har forladt GF i januar i år fordi min den "lille" ny er en
special-specialbil :/

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A '94

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-04 22:07

On Mon, 15 Mar 2004 21:27:04 +0100, "Ole Kristiansen"
<ole_kSNABELApost10.tele.dk> wrote:

>Jeg har lige købt en Passat 1.8 T.
>Hvor får man sådan en forsikret billigst?
>Mit nuværende selskab GF forlanger dobbelt pris (ca 7000)
>fordi bilen er en "specialbil".

Alm. brand og Nykredit Østifternes Forsikring er mindre kritisk
overfor dét begreb. Ville godt tage en Alfa Romeo 164 Q4/Opel Omega
3000 24V, hvad andre ikke "orker". De løber skrigende bort, selvom jeg
ikke er nogen ung mand mere (set med DERES øjne) -

/Mogens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-03-04 22:51

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 3000 24V, hvad andre ikke "orker". De løber skrigende bort, selvom jeg
> ikke er nogen ung mand mere (set med DERES øjne) -

Skal de have briller

TopDK var heller ikke helt vilde med vores, fatter ikke hvorfor.
Det må bero på manglende kendskab til biler generelt.

Deres forhold til forsikring, alarm og startspærre er meget sjovt.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-03-04 22:58

> TopDK var heller ikke helt vilde med vores, fatter ikke hvorfor.
> Det må bero på manglende kendskab til biler generelt.

Sådan er det også med min Sierra.

Der er kun et sted den kan forsikres... det er der hvor den er nu - TJ
Forsikring.

--
mvh Thomas
Sierra 2,0i DOHC 16v turbo

Fra : Peter G C

Dato : 16-03-04 08:24

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Der er kun et sted den kan forsikres... det er der hvor den er nu - TJ
> Forsikring.

TJ ?

/Peter

Fra : Mogens...

Dato : 16-03-04 19:17

On Tue, 16 Mar 2004 08:24:09 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>TJ ?

www.tjm-forsikring.dk

/Mogens

Fra : Jasper Norman

Dato : 16-03-04 00:08

Tror ikke at du slipper meget billigere.

Jeg kan klare den til ca. 6.200,- hvis du vel at mærke bor i vendsyssel.

Mvh

Jasper Norman

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 00:19

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tror ikke at du slipper meget billigere.
>
> Jeg kan klare den til ca. 6.200,- hvis du vel at mærke bor i vendsyssel.

Jeg spørger lige dumt - hører Aalborg med til Vendsyssel?

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A '94

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-03-04 07:49

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev :

>Jeg spørger lige dumt - hører Aalborg med til Vendsyssel?

Sådan helt svaret udfra geografien : niks

du skal være på den nordlige side af fjorden, før det er Vendsyssel.
Det hedder vist stadig Himmerland , helt op til (og med() Ålborg

Fra : Johnny

Dato : 17-03-04 11:44

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tror ikke at du slipper meget billigere.
>
> Jeg kan klare den til ca. 6.200,- hvis du vel at mærke bor i vendsyssel.

Måske jeg har misset det, men hvilket selskab er her tale om?

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-03-04 13:17

"Ole Kristiansen" <ole_kSNABELApost10.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Hvor får man sådan en forsikret billigst?
>
> Mit nuværende selskab GF forlanger dobbelt pris (ca 7000) fordi bilen er

Hvis du kan snige dig ind under LB/Runa osv. koncernen (typisk via din
fagforening) vil de sikkert være "flinke"

Jeg giver 7400 for kasko for min Rover 620ti med minimal selvrisiko (
~1300) - og 1 skade pr. 3 år uden bonustab. Startspærre osv kræves vistnok.

vh
Torben