Gearknop i E-Type. - originalitet?
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-03-04 19:40

En bekendt har købt en 1966 E-Type 4,2 serie 1½ Coupe, men knoppen er af
plastik. - Den ligner godt nok samme materiale som instrumentbordet, men den
jeg serie 1½ jeg trillede lidt rundt i engang, havde gearknop i træ, og med
et Jaguar-logo i troppen. -> Det var en 1965.
Så her kommer spørgsmålet, hvad er orignialt? "Min" var fra USA, den anden
er helt igennem engelsk og højrestyret.

-M

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-04 20:01

On Mon, 15 Mar 2004 19:39:34 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>et Jaguar-logo i troppen. -> Det var en 1965.
>Så her kommer spørgsmålet, hvad er orignialt? "Min" var fra USA, den anden

Sort plastik - som instrumentbord

/Mogens
som idag kørte i cirkler om en XM 3.0 V6
der bår' e' ku' følge med :)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-03-04 20:54

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sort plastik - som instrumentbord

Okey. - Lyder godt, resten af bilen er også 100% original. Har i alt kørt
37,000 miles, 3400 km på de sidste 16 år. Motoren blev hovedrenoveret for 16
år siden. Der skal laves lidt arbejde hist og her, men det er ikke
uoverkommeligt. Den er rød, med sort læder, org. lak.

-M