Hvem er kendt i Hamborg?
Fra : John Sahl

Dato : 15-03-04 19:39

Hejsa,

Da jeg jo er midt i at importere min nye bil fra Spanien, står jeg
og mangler et godt sted at mødes med den spanske vognmand
i Hamborg så jeg kan få udleveret min bil.

Er der nogen der kender et sådant sted, det skal gerne være til
at komme til både for vognmanden og for mig der rejser der ned
med toget.? (Det haster desværre med at finde stedet da jeg skal
give besked så de kan aflevere den onsdag)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 15-03-04 21:00

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev

> [...]
> med toget.? (Det haster desværre med at finde stedet da jeg skal
> give besked så de kan aflevere den onsdag)

Altona Banegård, er det mest nærliggende syndes jeg, det er også langt det
nemmeste, når du alligevel kommer med tog fra Danmark..
Tjek dog lige om det tog du kommer med, køre til Altona eller til Dammtor.
Begge steder er nemme at finde når man komme med bil og ikke er specielt
kendt i byen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : John Sahl

Dato : 15-03-04 21:10

Søren Blom wrote:
> [...]
> Tjek dog lige om det tog du kommer med, køre til Altona eller til
> Dammtor. Begge steder er nemme at finde når man komme med bil og ikke

Kan man godt parkere med en autotransporter og læsse en bil af der?

Fra : Brizz

Dato : 15-03-04 21:13

> Da jeg jo er midt i at importere min nye bil fra Spanien, står jeg
> og mangler et godt sted at mødes med den spanske vognmand
> i Hamborg så jeg kan få udleveret min bil.

En ny uno turbo?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : John Sahl

Dato : 15-03-04 21:35

Yeah... www.autohenter.dk/unospain/

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 22:56

> Yeah... www.autohenter.dk/unospain/

Den ser dælme flot ud - sådan ser man dem ikke i DK...

Må man spørge, hvad du skal give for den - på danske plader - alt
inklusive...?

--
/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 15-03-04 23:21

Jan W. Nielsen wrote:
> Den ser dælme flot ud - sådan ser man dem ikke i DK...

Nopes, det er nemlig lige det...

> Må man spørge, hvad du skal give for den - på danske plader - alt
> inklusive...?

Min mail virker

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 23:34

> Min mail virker

Har sendt sig en mail på den du har angivet her.. ved ikke om den virker,
for jeg har mistet den mailadresse, jeg havde på dig før i tiden..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Sp@cey

Dato : 16-03-04 10:58

> Nopes, det er nemlig lige det...

> Min mail virker

Er det da hemmeligt?

Mvh Sp@cey

Fra : John Sahl

Dato : 16-03-04 11:21

Sp@cey wrote:
> Er det da hemmeligt?

Ikke decideret hemmeligt.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-03-04 06:44

Jan W. Nielsen wrote:

> Den ser dælme flot ud - sådan ser man dem ikke i DK...

Jo, snart..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : EjS

Dato : 15-03-04 21:31

> Da jeg jo er midt i at importere min nye bil fra Spanien, står jeg
> og mangler et godt sted at mødes med den spanske vognmand
> i Hamborg så jeg kan få udleveret min bil.

Hvad med Rasthof Brunautal lidt syd for Hamborg på 7'eren. Der er rasteplads
på begge sider og de er forbundet med hinanden. Derudover masser af plads
til at læsse af... Man behøver endvidere ikke at komme på 7'eren for at
komme til rastepladsen da den er forbundet med det almindelige vejnet...

MVH EjS

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-04 23:18

On Mon, 15 Mar 2004 21:31:13 +0100, "EjS" <ejsREMOVE@stofanet.dk>
wrote:

>Hvad med Rasthof Brunautal lidt syd for Hamborg på 7'eren. Der er rasteplads
>på begge sider og de er forbundet med hinanden. Derudover masser af plads
>til at læsse af...

Hvor er det liiige toget stopper dér?

/Mogens

Fra : EjS

Dato : 16-03-04 09:30

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Hvor er det liiige toget stopper dér?

Forhåbentligt et sted i nærheden. Togbanen løber da langs 7'eren?? Og så
lige en taxi...

MVH EjS

Fra : John Sahl

Dato : 16-03-04 00:11

John Sahl wrote:
> Da jeg jo er midt i at importere min nye bil fra Spanien, står jeg
> og mangler et godt sted at mødes med den spanske vognmand
> i Hamborg så jeg kan få udleveret min bil.

Jeg har ved lidt søgen på www.map24.dk fastlagt mødestedet til
en Audiforhandler som er placeret 4-500meter fra Hauptbahnhof
så det skal nok blive godt

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-04 16:35

On Mon, 15 Mar 2004 19:38:40 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>med toget.? (Det haster desværre med at finde stedet da jeg skal
>give besked så de kan aflevere den onsdag)

Du kan godt få et gratis lift med mig derned.

Du vil være i H-burg omkring midnat, og der hvor vores center ligger,
er der masser af plads til at parkere både det ene og det andet.

Ring evt. på 22 62 05 99 efter kl. 20:00 i aften.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 16-03-04 16:48

Folmer Rasmussen wrote:
> Du kan godt få et gratis lift med mig derned.
>
> Du vil være i H-burg omkring midnat, og der hvor vores center ligger,
> er der masser af plads til at parkere både det ene og det andet.

Ellers et godt tilbud, men det passer vist dårligt med min tidsplan,
da jeg skal være der kl. 11 i morgen formiddag.

Tusind tak for tilbuddet!

Fra : John Sahl

Dato : 19-03-04 21:17

Jeg skylder jo selvfølgelig en opdatering på turen

Det aftalte sted viste sig at være noget nær perfekt til formålet,
den spanske chauffør ankom kun 35minutter for sent så jeg
nåede ikke at blive specielt nervøs

Bilen skuffede mig lidt ved første øjekast, men første køretur
afslørede at den kørte rigtig rigtig godt, så de småskavanker
den besidder tager jeg som en oplevelse.

Rustmæssigt er den endog meget fin, den bliver supernem at
syne. Førerdøren er desværre blevet repareret og malet lidt for
dårligt til min smag, så der vælger jeg nok at udskifte på et
tidspunkt når jeg nu alligevel skal have malet en del af de sorte
detaljer sølvgrå... Så det vil reelt ikke koste mig mere end
6-800,- hvilket jo er ganske lidt...

Jeg spår allerede nu, at jeg indenfor kort tid vil opleve flækkede
slanger i motorrummet da de ser ret møre ud, dette må tilskrives
det spanske klima... Silikoneslanger må holde sit indtog snarligt,
men dette var jo sket uanset, så det kommer ikke som en
overraskelse.

Billeder tilgår senere i weekenden, hvis vejret tillader at tage
nogen i god kval... Måske monterer jeg lige 16" hjulene også,
bare for syns skyld.

Alt i alt er jeg en tilfreds mand, og kæresten kan godt lide hæk-
spoileren der på, så hun har også godkendt købet

Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 19-03-04 21:16

On Fri, 19 Mar 2004 21:17:18 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg skylder jo selvfølgelig en opdatering på turen

Sad og spekulerede på det...

>Det aftalte sted viste sig at være noget nær perfekt til formålet,
>den spanske chauffør ankom kun 35minutter for sent så jeg
>nåede ikke at blive specielt nervøs

He, he...

>Bilen skuffede mig lidt ved første øjekast

Kender det godt.

> men første køretur afslørede at den kørte rigtig rigtig godt,

Perfekt.

>Billeder tilgår senere i weekenden

Thanx

>Alt i alt er jeg en tilfreds mand, og kæresten kan godt lide hæk-
>spoileren der på, så hun har også godkendt købet

Væsentligt!

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-04 21:29

John Sahl wrote:
> Alt i alt er jeg en tilfreds mand, og kæresten kan godt lide hæk-
> spoileren der på, så hun har også godkendt købet

Tillykke...

--
Mvh. Morten Fruergaard