Findes det et sted på nettet = Benzinfor~
Fra : Bo Mortensen

Dato : 15-03-04 17:01

På min 206'er S16 kan jeg hele tiden følge benzinforbruget, når jeg letter foden fra
speederen går forbruget langt ned og farten er stadig næsten den samme. Jeg kører både
by-land-motorvejskørsel gns fart 76 km og benzinforbrug 5,8 liter/100 km dvs 17,2
km/literen, jeg kommer sjældent over de
110 km/t er det fint-godt-skidt, hvor kan jeg sammenligne ?
Jeg er én af de heldige der altid tanker til 6,42 - 6,83 blyfrit95

vh bo

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 15-03-04 18:07

"Bo Mortensen" <Bo@Mortensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dvs 17,2
> km/literen, jeg kommer sjældent over de
> 110 km/t er det fint-godt-skidt, hvor kan jeg sammenligne ?
Her:

http://www.hvorlangtpaaliteren.dk/sw445.asp

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Thomas Landberg

Dato : 15-03-04 20:27

> [...]
> 110 km/t er det fint-godt-skidt, hvor kan jeg sammenligne ?
> Jeg er én af de heldige der altid tanker til 6,42 - 6,83 blyfrit95

Det er et meget pænt forbrug. Det er lige så langt som de fleste 206HDi'er
kører.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Mogens...

Dato : 15-03-04 22:13

On Mon, 15 Mar 2004 20:27:00 +0100, "Thomas Landberg"
<thomaslandberg@hotmail.com> wrote:

>Det er et meget pænt forbrug. Det er lige så langt som de fleste 206HDi'er
>kører.

Men hvad er lige begrundelsen for at købe en S16 så?
(når man alligevel kører med let fod...)

/Mogens

Fra : Thomas Landberg

Dato : 15-03-04 22:46

> Men hvad er lige begrundelsen for at købe en S16 så?
> (når man alligevel kører med let fod...)

Yes, det kan du have ret i. Hjalp engang en kammerat med at montere et
injectionkit på en S16 og for satan den fik en fed lyd. Meget ren. Bilen er
ikke vildt hurtig, men det gør ikke så meget, når lyden bare er helt rigtigt
og bilen kører som den gør.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk