Sænkning mærke hjemmebyg?
Fra : RpR

Dato : 15-03-04 07:25

Sad og diskuterede sænkning med en af mine ældre brødre forleden, og han var
inde på noget (klyt?) sænkning som de lavede i "gamle" dage, der indebar at
presse fjedrene sammen så vognen kom længere ned, og som så kunne pilles af
på 10min når den skulle til syn.
Det kan vel umuligt være særligt smart at køre med, sikkerhedsmæssigt? Og
køreegenskaberne blir vel heller ikke just bedre hvis nu den ene fjeder blir
klemt 5mm mere eller mindre sammen end resten?

Nogen der har erfaringer med den slags?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 13:27

Jeg tror faktisk at du kan købe sådan noget lign stadigvæk, måske i biltema!

MVH
Jes

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : RpR

Dato : 15-03-04 15:57

> Jeg tror faktisk at du kan købe sådan noget lign stadigvæk, måske i
biltema!

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=479&iItemId=17247

Sørme om ikke du havde ret =)

Det kan da umuligt være godkendt, eller sikkert at køre med?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-03-04 16:00

RpR wrote:

> biltema!
>
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=479&iItemId=17247
>
> Sørme om ikke du havde ret =)
>
> Det kan da umuligt være godkendt, eller sikkert at køre med?

Næh og dog sælger de skidtet - forkasteligt.

--
Roberto Saldo

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 16:12

> Næh og dog sælger de skidtet - forkasteligt.

Ja, det ligner noget værre lort.

Utroligt hvad folk vil gøre, for at deres bil kan komme til at ligne en
lagkage, der har stået for længe i solen.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : RpR

Dato : 15-03-04 16:24

> Ja, det ligner noget værre lort.

Så lige en tysk reportage over ham polakken der har bygget sin egen MB
McLaren, og den er sænket på den måde

Til 100,- ialt har jeg nu svært ved ikke at købe skidtet bare for at prøve
hvordan vognen opfører sig
Nu bor jeg så bare ikke i hverken Næstved eller Aalborg, og postordre har de
åbentbart lukket for?