Biler i Bella ?
Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-03-04 21:49

Hej Rødder

.... Er det 17/4, der ser ud til at blive den dato vil skal sigte
efter ?

( sådan hvis der skal tænkes på at reservere den halve kro igen )

Fra : Mogens...

Dato : 14-03-04 21:50

On Sun, 14 Mar 2004 21:49:15 +0100, jan@stevns.net wrote:

>... Er det 17/4, der ser ud til at blive den dato vil skal sigte
>efter ?

Dét må man jo sige ja til.

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-03-04 21:59

jan@stevns.net wrote:
> Hej Rødder
>

> ... Er det 17/4, der ser ud til at blive den dato vil skal sigte
> efter ?

Hvis det er lørdag, så kan jeg også komme, jeg må hellere lige skrive mig på
listen så

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Claus Fabritius

Dato : 14-03-04 23:59

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> ... Er det 17/4, der ser ud til at blive den dato vil skal sigte
> efter ?

Håber jeg ikke, da det er den eneste af de foreslåede dage hvor jeg ikke
kan, men nu skal i selvfølig ikke tage hensyn til en lille ensom Fiatkører
der godt vil ud og vise de nye legetøj frem.... :)
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Jonas R.

Dato : 15-03-04 08:08

jan@stevns.net wrote:
> Hej Rødder
>

> ... Er det 17/4, der ser ud til at blive den dato vil skal sigte
> efter ?
>
> ( sådan hvis der skal tænkes på at reservere den halve kro igen )

Er det i påskeferien det ligger?

/Jonas

Fra : Peter G C

Dato : 15-03-04 08:29

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Er det i påskeferien det ligger?

Nej.

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 22:16

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> Hej Rødder
>
> ... Er det 17/4, der ser ud til at blive den dato vil skal sigte
> efter ?

Såfremt 17/4 er datoen kommer jeg også....

> ( sådan hvis der skal tænkes på at reservere den halve kro igen )

En skam Strandtoft ikke har meldt sig til - jeg har øvet i disciplinen
"Stegt flæsk".

Jeg er yderst tilfreds med at Jan har tænkt sig at komme, jeg nupper lige et
kursus i elbilsparallelparkeringlangspindpåjorden inden... Så er jeg frisk
på en rematch! :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A '94

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-03-04 22:24

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev :

>En skam Strandtoft ikke har meldt sig til - jeg har øvet i disciplinen
>"Stegt flæsk".

Var det ikke Lorentzen , der skulle mobbes ?

>Jeg er yderst tilfreds med at Jan har tænkt sig at komme, jeg nupper lige et
>kursus i elbilsparallelparkeringlangspindpåjorden inden... Så er jeg frisk
>på en rematch! :)

Hahaha ............ det glemmer du sgu' aldrig ;)

Måske vi skulle indbygge lidt prelim... et eller andet , øvelser på
pladsen ved et mødested ? Ku' være svært sjovt.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 23:30

> Var det ikke Lorentzen , der skulle mobbes ?

Jow, men jeg er altid frisk på en dyst! :)

Never! ;)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 16-03-04 18:53

"Bjørn" wrote:

> En skam Strandtoft ikke har meldt sig til - jeg har øvet i disciplinen
> "Stegt flæsk".

Hov, det er vist mest en forglemmelse fra min side, jeg ønsker
naturligvis ikke at glippe hverken det stegte eller bilerne..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-03-04 23:28

> [...]

>efter ?
>
>( sådan hvis der skal tænkes på at reservere den halve kro igen )

Koster det noget i entre?
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 23:46

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Koster det noget i entre?

Biler i Bella gør.... Svjh er det i omegnen af en hund pr. snude...

Kro'en gør ikke ;)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-03-04 11:15

On Mon, 15 Mar 2004 23:45:32 +0100, "Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

>Biler i Bella gør.... Svjh er det i omegnen af en hund pr. snude...
>
>Kro'en gør ikke ;)

Øvs, så kan jeg se at jeg nok højst sansynligt ikke kommer med,
medmindre at jeg har heldet med mig.
Flemming Jacobsen

Fra : Peter G C

Dato : 16-03-04 12:53

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Øvs, så kan jeg se at jeg nok højst sansynligt ikke kommer med,
> medmindre at jeg har heldet med mig.

Den enes .... osv.

Måske der så er plads i Jørvads potte til en smækker jysk fuldmægtig?

/Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-03-04 15:23

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev :

>Måske der så er plads i Jørvads potte til en smækker jysk fuldmægtig?

Hvad søren Peter - skal fruen med denne gang ?

;)

Fra : Peter G C

Dato : 16-03-04 15:55

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvad søren Peter - skal fruen med denne gang ?
>
> ;)

Gå hen og læg dig

/Peter

Fra : Møller

Dato : 16-03-04 17:08

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> "Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Den enes .... osv.
>
> Måske der så er plads i Jørvads potte til en smækker jysk fuldmægtig?

Hvis hun ser godt ud, er jeg sikker på det, det er set før
--
Møller

Fra : Henrik B.

Dato : 16-03-04 21:12

Møller wrote:
::: Måske der så er plads i Jørvads potte til en smækker jysk
::: fuldmægtig?
::
:: Hvis hun ser godt ud, er jeg sikker på det, det er set før

Hun må gerne sidde på skødet af mig. )

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 16-03-04 22:45

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hun må gerne sidde på skødet af mig. )

Du har mødt hende?

/Peter

Fra : Møller

Dato : 17-03-04 13:05

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Du har mødt hende?

Du kan jo poste et billede i binaer
Kan dette køretøj opfylde kravene til transportmiddel se i binaer
--
Møller

Fra : Peter G C

Dato : 17-03-04 17:53

"Møller" <eamuden@get2netxx.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Du kan jo poste et billede i binaer

Hvis man er meget ihærdig finder man nok et foto af hende et sted. Men jeg
poster ikke et billede i dk.binaer.motor

> Kan dette køretøj opfylde kravene til transportmiddel se i binaer

Jeg takker for dine familiefotos ) Men da jeg omtalte mig selv finder
jeg det påviste køretøj uegnet til formålet

/Peter

--
http://www.grauslund.com/