Montering af fartpilot i Xantia HDI 1999
Fra : Jens

Dato : 14-03-04 21:24

Jeg er den fornøjede ejer af en Xantia HDI - uden fartpilot.

Jeg har konstateret, at det blænddæksel, der sidder, hvor kontakten til
fartpiloten skal sidde, dækker over et ledningsbundt, formodentlig til
fartpiloten.

Når forhandleren skal have ca. 3500 piskeslag for at levere og montere
en fartpilot er det så fordi:

a) det er en kompliceret og dyr modifikation?

eller

b) det er en enkel, ukompliceret ting, der blot skal tilsluttes det
eksisterende ledningsnet, så man kan hente en solid dagløn hjem på 30
minutter+

Jeg har en forestilling om, at ledningerne sidder i bilen i forvejen, så
kontakt og betjeningsstilk skal monteres og computeren lige skal have
aktiveret en allerede installeret programstump. Altså b).

Er jeg galt afmarcheret? Hvis nej. Hvor finder man én der kan gøre det
for en ærlig timeløn?

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?