MS Windows
briani 27239
en bruger i windows xp og allligevel logon~
Fra : Gimmer

Dato : 15-03-04 22:50

Hvordan slipper jeg for at skulle vælge hvilken bruger som skal logge på
windows når der kun er en bruger?

vh Gimmer

Fra : René Jensen

Dato : 15-03-04 23:03

Gimmer wrote:
> Hvordan slipper jeg for at skulle vælge hvilken bruger som skal logge på
> windows når der kun er en bruger?

Windows XP vælger automatisk at logge brugeren ind, såfremt der kun er
en aktiv brugerkonto. Eksisterer der flere brugerkonti, skal disse
slettes eller deaktiveres før Windows XP automatisk logger ind.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Gimmer

Dato : 15-03-04 23:09

jammen der er altså KUN EN bruger....
guest off og så er den en .net bruger men den kan jeg vel ikke slå fra eller
hva`?
vh Gimmer

Fra : Gimmer

Dato : 15-03-04 23:13

ja tak... nu virker det!

Fra : Thomas Jansson

Dato : 16-03-04 03:35

René Jensen wrote on Monday 15 March 2004 23:02 that:

> Windows XP vælger automatisk at logge brugeren ind, såfremt der kun er
> en aktiv brugerkonto. Eksisterer der flere brugerkonti, skal disse
> slettes eller deaktiveres før Windows XP automatisk logger ind.

Det tror jeg nu ikke er helt rigtigt - man kan f.eks. ordne det ved
installere Tweak UI til windows xp, som er gratis
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
og sætte den bruger man vil have til at autologin. Men det virker sikkert
også på den anden måde

Thomas Jansson

Fra : GiWeo

Dato : 16-03-04 16:15