loade 2 html sider med 1 link?
Fra : Wiljan

Dato : 15-03-04 14:43

Hej

Jeg har følgende side:

Index.html som indeholder frames top.html, left.html, main.html samt
right.html

I top html er der overordnet menu links.
I left.html vil der af og til vær underordnet links.
Main.html viser det info man har valgt enten via top eller left links.

Mit ønske er følgende
Hvis man vælger et link fra top.hmtl (der ikke har nogen under
menu(left.html)) skal info loades på main.html (virker) men samtidig ønsker
jeg at loade en blank page i left.html.

Med andre ord vil jeg gerne åbne 1 side i main.html og en anden sie i
left.html når der klikkes påen link i top.html

Hvordan??

Venlig hilsen

Wiljan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-03-04 15:54

Wiljan skrev:

> Med andre ord vil jeg gerne åbne 1 side i main.html og en
> anden sie i left.html når der klikkes påen link i top.html

Det er beskrevet i OSS'en (Ofte Stillede Spørgsmål) for webdesign-
gruppen:

http://usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Wiljan

Dato : 15-03-04 17:59

Hej Jens

Det fungerer 100% med onLoad (java)

Tusinde tak
Wiljan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-03-04 18:17

Wiljan skrev:

> Det fungerer 100% med onLoad (java)

Hvad fungerer? (Hint: læs min signatur)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Wiljan

Dato : 15-03-04 19:30

> Hvad fungerer? (Hint: læs min signatur)

Hehe...Din link til
http://usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater beskriver
hvordan man bruger onLoad til at loade 2 html sider med 1 link..

Det fungerer 100% med onLoad (java) på den web jeg roder med

Wiljan