program til at finde navn på lyd/- grafikk~
Fra : Mambo

Dato : 15-03-04 23:20

Findes der et program som kan læse og vise hvilket lydkort, grafikkort og
modem jeg har på mit bundkort, uden at jeg behøver at pille alt fra
hinanden.

Mambo

Fra : Christian Mygind

Dato : 16-03-04 00:24

Mambo wrote:
> Findes der et program som kan læse og vise hvilket lydkort,
> grafikkort og modem jeg har på mit bundkort, uden at jeg behøver at
> pille alt fra hinanden.

Yep:
http://www.aida32.hu/download/aida32pe_393.exe

/Chr

Fra : Mambo

Dato : 16-03-04 01:20

"Christian Mygind" <mygind@fjernc.dk> skrev i en meddelelse

> Yep:
> http://www.aida32.hu/download/aida32pe_393.exe
>
> /Chr

Tak for hurtigt svar, var lige hvad jeg skulle bruge

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-03-04 14:54

> Yep:
> http://www.aida32.hu/download/aida32pe_393.exe

genialt program og alle udgaver er freeware - lækkert.
Nu har jeg så klikket på mit lydkort og den fortæller mig ganske rigtigt at
det er et SB Live! PCI - jeg ved selv det er et 5.1 kort, men jeg aner intet
om hvilket af deres 5.1 kort det er - der er jo masser af muligheder - kan
man se det på nogen måde - nogen numre jeg kan bruge eller noget? - det er
lidt irriterende at jeg ikke ved den nøjagtige model jeg har - kan ikke
huske da købte det bulk engang.
Der er både:
live 5.1 digital
live player 5.1
5.1 Surround Kit
osv osv.

hvad gør man i den situation hvis man vil vide hvad man har - åbner
ortet? -sidste udvej?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : N´far

Dato : 16-03-04 00:26

"Mambo" <No@post-to-me.today.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et program som kan læse og vise hvilket lydkort, grafikkort og
> modem jeg har på mit bundkort, uden at jeg behøver at pille alt fra
> hinanden.
>

> Mambo

Prøv med Sandra el. også Aida32. Findes på nettet.
Mvh.