hjemmeside.
Fra : Carsten Gall

Dato : 26-04-01 19:40

Hvem kan hjælpe med en url til det tyske/schweitiske firma RATZ, de laver
tilbehør til saltvand akvarier.
Jeg mener at have prøvet alt, uden resultat.
De har en hjemmeside, da jeg kom ind på den via et link, men linket er nu
slettet.

Carsten

Fra : ole larsen

Dato : 26-04-01 21:11

Carsten Gall skrev i meddelelsen <9c9prj$1pf$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> Jeg mener at have prøvet alt, uden resultat.
> De har en hjemmeside, da jeg kom ind på den via et link, men linket er nu

Har du prøvet at søge på dogpile ? Har lige oplevet at den gav 8 hits hvor
google gav 0.
Eller annoncer i DATZ

Ole

Fra : Michael Østergaard

Dato : 26-04-01 21:31

Det var da let nok §
Jeg brugte den rigtig gode søgemaskine:
www.alltheweb.com
Brugte "advanced search" , valgte "german" language og søgte selvfølgelig på
ordet "RATZ".
Det gav følgende:
http://www.ratz-aquarientechnik.de/katalog/KatTitel.htm
Eller med andre ord adressen på Ratz Aquarientechnik Germany

Håber de har hvad du skal bruge

Keyser Soze

Fra : Carsten Gall

Dato : 26-04-01 22:23

Michael Østergaard <michmormik@hotmail.com> skrev i en
> [...]

> http://www.ratz-aquarientechnik.de/katalog/KatTitel.htm
> Eller med andre ord adressen på Ratz Aquarientechnik Germany

Det var lige den side jeg manglede!!
jeg havde forsøgt mange kombinationer, men ikke overvejet den som varden
rigtige.

Carsten

Fra : ole larsen

Dato : 27-04-01 16:48

Carsten Gall skrev i meddelelsen <9ca3de$k85$1@news.cybercity.dk>...
> Det var lige den side jeg manglede!!
> jeg havde forsøgt mange kombinationer, men ikke overvejet den som varden
>rigtige.
>
> Carsten
Havde du prøvet dogpile m. alm søgning på "ratz" havde du også fundet den.
Har du set at Planteimporten er forhandler ?

Ole

Fra : Carsten Gall

Dato : 29-04-01 18:58

ole larsen <olenospam@nospam.dk> skrev i en

> Havde du prøvet dogpile m. alm søgning på "ratz" havde du også fundet den.
> Har du set at Planteimporten er forhandler ?

Det ved jeg, men det var nogle specifikationer som de ikke har jeg ledte
efter.
Jeg får også min kalkreaktor der inde fra, men den model som de har, kan
jeg bare ikke
finde nogen andre steder Og den er endda spritny.

Carsten