Program der kan finde navn på MP3 Track
Fra : Anders

Dato : 14-03-04 23:55

Hejsa

Jeg har rippet en masse cd'er og har først senere fundet ud af at der findes
en mega smart funktion i mange programmer som går ind i en database og
henter info om kunstner, og track navn og så videre, så det hele ordnes for
én, skide smart!

MEN jeg har en del mp3 albums liggende hvor jeg bare har kunstnernavn og
album navn og så er tracks'ene bare nummererede 01, 02, 03, 04, etc.

SÅ: findes der et program som kan genkende en mappe med mp3'er og så gå ind
i en database, finde ud af hvad det er for et album der er blevet rippet, og
så omdøbe denne mappes mp3'er til "<tracknummer> - <tracknavn>"???

Mvh Anders

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-03-04 00:12

Anders skrev :
> [...]
og
> så omdøbe denne mappes mp3'er til "<tracknummer> - <tracknavn>"???

http://www.musicbrainz.org/
kan ifølge Dimser der dur.DK4 afsnit 6
- har ikke selv prøvet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- hvor meget porto skal der på en brevdue ?

Fra : Niels T

Dato : 15-03-04 17:25

> http://www.musicbrainz.org/
> kan ifølge Dimser der dur.DK4 afsnit 6
> - har ikke selv prøvet.

har prøvet det for _længe_ siden - så der er nok sket noget siden da. men
den gang virkede det fino - i hvert fald til de mere kendte numre. tør ik
love at der er adware frit..

-Niels

Fra : Peter G

Dato : 15-03-04 18:48

Niels T skrev:

> [...]
> den gang virkede det fino - i hvert fald til de mere kendte numre. tør ik

Der er ingen spyware i Musicbrainz.

--
Regards, Peter
Topposters/bottomquoters will be killfiled in silence.

Fra : Lenton

Dato : 15-03-04 00:55

Tag & Rename virker fortrinligt: http://www.softpointer.com/tr.htm