Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan det her skyldes flashkort-fejl?
Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-04 22:09

<subj>

http://gallery.nathue.dk/tingsager/Hest/

fra et 300D.. det kan også tænkes de billeder blev kopieret ind
efter jeg skiftede driver til min Vosonic (der opfører sig underligt
og ustabilt).

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Tom K.

Dato : 14-03-04 22:33

> [...]
>
> fra et 300D.. det kan også tænkes de billeder blev kopieret ind
> efter jeg skiftede driver til min Vosonic (der opfører sig underligt

Jeg har set noget lignende hos mig, efter at have kopieret nogle billeder
fra min harddisk på PC'en til en ekstern harddisk via USB2. Jeg tror det
skete fordi mit system gik ned.

--
Tom K.

Fra : max

Dato : 14-03-04 22:43

"Hans Joergensen"
> [...]
>
> fra et 300D.. det kan også tænkes de billeder blev kopieret ind
> efter jeg skiftede driver til min Vosonic (der opfører sig underligt

Det burde da være let at tjekke om fejlen er det ene
eller andet, Vosonic sletter jo ikke billederne..

Underligt og ustabilt, det lyder som pms eller stofmisbrug,
kan du ikke præcisere.. -max-

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-03-04 23:04

> [...]
>
> fra et 300D.. det kan også tænkes de billeder blev kopieret ind
> efter jeg skiftede driver til min Vosonic (der opfører sig underligt

Hej Hans
Fejl under kameraet's nedskrivning af billedet (check om filen er hel på
kortet) eller fejl ved kopiering til HD.
Ku' skyldes at du har taget kortet/kabelet ud før kopieringen var slut.
Eller at Vosonic-driveren har lidt
svært ved at se "enden" på filen.

"Still smoking" ?? Køb noget ordentligt 2-T olie - eller en MC
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-04 23:23

Hans Joergensen wrote:
> http://gallery.nathue.dk/tingsager/Hest/

Duh,

Lige mere test afslørede at det er Vosonic'en der åbentbart enten er
defekt, eller har defekte drivere..

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-03-04 23:30

> Duh,
>
> Lige mere test afslørede at det er Vosonic'en der åbentbart enten er
> [...]

Tænkte det nok - minder meget om en fejl i et eksternt USB-2 kabinet jeg ahr
haft meget glæde af.
Kørte fint en times tid - så begyndte FAT'en at smuldre......og jeg så det
netop først i billeder.
Kørte den for længe på USB-2 porten var der kun een vej: repartitionering !
Flyttede jeg den over på USB 1-1 i tide kunne FAT'en reddes.
Heldigvis var det kun kopier - og nu er kassen byttet !
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-03-04 23:33

Hans Joergensen wrote:

> [...]
>
> fra et 300D.. det kan også tænkes de billeder blev kopieret ind
> efter jeg skiftede driver til min Vosonic (der opfører sig underligt

Sæt kortet i kameraet, og prøv at se billederne på kameraet
preview-skærm, er fejlene også der....?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-04 09:19

Niels Ebbesen wrote:
> Sæt kortet i kameraet, og prøv at se billederne på kameraet
> preview-skærm, er fejlene også der....?

Det var de jo så ikke..

// Hans, der er meget meget glad for at det ikke var 300D'et den var
// gal med.
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-03-04 10:17

Hans Joergensen wrote:

> Det var de jo så ikke..

Så prøv at lave en ny overførsel fra kort til computer...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-04 10:42

Niels Ebbesen wrote:
> Så prøv at lave en ny overførsel fra kort til computer...!

Det er desværre ikke muligt, da jeg havde den dårlige vane med at
flytte istedet for at kopiere.. den bliver så lavet om nu ;)

Heldigvis var det ikke de vigtigste billeder der lå på det kort.

// Hans
--
Gumminumser == Champignons