MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Regedit i Windows XP Pro DK
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 15-03-04 00:25

Hej med jer.

Når jeg starter Regedit under Kør kommer der registeringsdatabasen frem på
skærmen og forsvinder igen kort efter. Det er umuligt at få dette til at
blive på skærmen så jeg kan ændre på indstillingerne i ro og mag. Hvordan
kan jeg gøre for at få Regedit til at blive på skærmen i rigtig lang tid???

Er det rigtigt at man siger at Regedit er HOVEDINDSTILLINGER i HELE Windows
XP hvor man kan ændre på ALT?

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 15-03-04 00:47

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blive på skærmen så jeg kan ændre på indstillingerne i ro og mag. Hvordan
> kan jeg gøre for at få Regedit til at blive på skærmen i rigtig lang

Du har nok en lille virus på dit system, jeg kan ikke lige huske navnet på
den, men prøv de forskellige removal-værktøjer fra www.virus112.dk

Mvh
Benjamin

Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-03-04 00:58

Du kan ændre det meste.
Træd varsomt

--
Mvh.
Christian Schultz Knudsen

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 15-03-04 07:37

Bart Bendtsen wrote:
> [...]
> dette til at blive på skærmen så jeg kan ændre på indstillingerne i
> ro og mag. Hvordan kan jeg gøre for at få Regedit til at blive på

Du har nok Blaster-virus! Prøv at højreklikke på menulinien nederst og vælg
taskmanager (hvad hedder det nu på dansk?). Hvis du heller ikke får lov at
se den skærm i mere end ganske kort tid, har du den helt sikkert!

Lars