Tak Rene, for hjælp med duskes mødom :-D
Fra : Lone Schmidt

Dato : 14-03-04 22:52

Hej Allesammen

I , som kender mig, ved at jeg har cirklet om den terminal i lang
tid!

Til macfest var Rene Mølsted med til nænsom at tage duskens mødom

han førte mig blidt, elegant og tålmodigt, ind i terminalen, en sand
fornøjelse, for en nybegynder ))

Og selvfølgelig også en stor tak til dem, der startede det hele ved at
varme dusken op, bl.a. Morten og Preben
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Thomas Neumann

Dato : 15-03-04 20:33

Det lyder særpræget, men det er da dejligt at høre at der kom "gode
forhold" ud af MacFest.

Stemningen var rigtig god og folk var flinke.

Thomas Neumann
Medarrangør af MacFest

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-03-04 20:52

Thomas Neumann wrote:

> Det lyder særpræget, men det er da dejligt at høre at der kom "gode
> forhold" ud af MacFest.
>
> Stemningen var rigtig god og folk var flinke.

Når vi på Sjælland afholder workshops i Mac-Bruger, så lægger
vi altid en masse billeder på nettet.

Og vi vil da gerne se billeder fra den der MacFest, og nogle
fotos af den der "dusk", som får snuppet sin mødom vil helt
sikkert være et kæmpe stort hit...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 15-03-04 20:57

Niels Ebbesen skrev:

> [...]
>
> Og vi vil da gerne se billeder fra den der MacFest, og nogle
> fotos af den der "dusk", som får snuppet sin mødom vil helt

Så vidt jeg ved så vil der komme en masse billeder på macfest.dk
inden længe.

--
See yea.....
Henry Lerche Madsen

Grønlands Radio - Det man hører er en sæl

Fra : Lone Schmidt

Dato : 16-03-04 07:01

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenSKRIDSPAM.dk> wrote:

> Så vidt jeg ved så vil der komme en masse billeder på macfest.dk
> inden længe.
Hej Allesammen

Der kommer vist både billeder og film, men vi sad altså lidt afsides da
René tog dusken under kærlig behandling, så jeg er bange for at I må
nøjes med fantasien!
men jeg kan da godt røbe, at René er go´til det!
Rigtig god , endda!! ))))
Dusken var sgu ved at smelte i skødet på mig
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten

Dato : 16-03-04 11:12

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Der kommer vist både billeder og film, men vi sad altså lidt afsides da
> René tog dusken under kærlig behandling.

Hvad lavede Keld, kiggede på eller spillede backgammon?

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 16-03-04 18:00

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Hvad lavede Keld, kiggede på eller spillede backgammon?

Når nu det er dig Morten, så får du to gæt !
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten

Dato : 17-03-04 12:13

> Når nu det er dig Morten, så får du to gæt !

har jeg ikke brugt dem begge? nu er det din tur til at afsløre den
uredigerede sandhed.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-03-04 19:39

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> har jeg ikke brugt dem begge? nu er det din tur til at afsløre den
> uredigerede sandhed.

ok, så skidt da, så svar jeg på begge!

Han både kiggede og spillede.........
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten

Dato : 19-03-04 00:33

> ok, så skidt da, så svar jeg på begge!

> Han både kiggede og spillede.........

du ER uartig...

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-03-04 01:18

Morten wrote:

> du ER uartig...

Det er da bedøvende ligegyldigt, bare vi får mulighed for at se
billederne....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jonas Voss

Dato : 19-03-04 05:16

In dk.edb.mac, info@niels-ebbesen.net wrote:

> Det er da bedøvende ligegyldigt, bare vi får mulighed for at se
> billederne....

Åh Niels, du er så visuelt orienteret, monstro det er en arbejdsskade?

Der er intet som fantasien der kan skabe billeder...

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Elves on strike. (Why do they call EMAG Elf Magic)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 20-03-04 01:11

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Åh Niels, du er så visuelt orienteret, monstro det er en arbejdsskade?
>
> Der er intet som fantasien der kan skabe billeder...

Nemli ´ Jonas, du ved hvad det går ud på!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-03-04 20:55

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Det er da bedøvende ligegyldigt, bare vi får mulighed for at se
> billederne....
Det plejer da at være dit område!

Jens

Fra : Lone Schmidt

Dato : 20-03-04 01:10

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> du ER uartig...

Nej da!! Hvor kan du tro det om mig, Morten :-/

Jeg besvarer jo blot dine spørgsmål, i al uskyldighed!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge