float virker ok i IE men ikke Mozilla
Fra : Frodo

Dato : 14-03-04 21:54

Jeg har brugt float til at styre noget tekst og nogle billeder på denne side
http://huskatte.dk/test2/tilbehor.htm det ser fantastisk ud i IE, men knap
så fantastisk i Mozilla, er der noget andet jeg kan brug, som er mere
brugbart i begge browsere???

/Frodo

--
Besøg:
www.Zahbo.dk

Denne mail er blevet scannet af Norton AntiVirus Copyright© 2000-2002
Symantec Corporation og indeholder ikke virus!

Fra : Frodo

Dato : 14-03-04 22:13

Faktisk har jeg set, at den kørende side på www.huskatte.dk som er lavet med
frams og tabel i tabel i.... som jo er BIIIG NO NO står meget pænt også i
Mozilla.
Det er da til at blive depri over, når nu man ville gøre det så godt.

/Frodo

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-03-04 23:08

Frodo skrev:

> Jeg har brugt float til at styre noget tekst og nogle billeder
> på denne side http://huskatte.dk/test2/tilbehor.htm det ser
> fantastisk ud i IE, men knap så fantastisk i Mozilla,

Start med at validere din side.

<http://diveintomark.org/archives/2003/05/05/why_we_wont_help_you>

> er der noget andet jeg kan brug, som er mere brugbart i begge
> browsere?

Float virker fint i Mozilla og (nyere udgaver af) IE. Men når din
kode ikke validerer, kan du nemt risikere at den vises forskelligt
fra browser til browser.
--
Jens Gyldenkærne Clausen